شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۸۶۲
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

فکرشهر:  مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: توسعه اسکله خدماتی بندر سیراف در دستور کار است و اسکله سنگی جدیدی احداث می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسن منتظرتربتی عصر چهارشنبه در آئین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها در بندر سیراف اظهار داشت: امروز شاهد اجرای پروژه نوسازی و توسعه اسکله پایانه صادراتی سیراف هستیم.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم این پروژه در رفع تنگنای صادراتی میعانات گازی از این اسکله خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه میعانات گازی پالایشگاه فجر جم با اطمینان بیشتری صادر می‌شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با اشاره به نقش این پروژه در بهبود خدمات‌دهی در این حوزه اضافه کرد: این عملیات با توجه به فرسودگی اسکله قدیم پایانه صادراتی میعانات گازی شرکت پالایش گاز فجرجم انجام می شود.

وی احداث اسکله جدید برای پایانه صادراتی میعانات گازی را ضروری دانست و افزود:‌ توسعه اسکله خدماتی بندر سیراف نیز در دستور کار قرار گرفته و اسکله موجود توسعه یافته و اسکله سنگی جدید ساخته می‌شود.

تربتی با اشاره به انجام این پروژه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی گاز ایران در شهر سیراف خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال است که در مدت ۱۸ ماه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش شده تا در سیراف محیط خوبی برای ذی‌نفعان ایجاد کنیم، اضافه کرد: اسکله جدید شرایط خوبی را برای ماهی‌گیران، پهلو گرفتن کشتی‌ها و نیز تسهیل تجارت فراهم می‌سازد.

در این مراسم سه پروژه اسکله خدماتی بندر سیراف، ابنیه جدید پایانه صادراتی شرکت پالایش گاز فجرجم و پست پشتیبان ۱۳۲ کیلوولت فازهای یک تا ۳ پارس جنوبی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر