جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۸۹۳
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

فکرشهر: شهردار برازجان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، پیامی صادر کرد.

به گزارش فکرشهر، پیام مهندس محمدی به شرح زیر است:

«تاریخ این مرز پرگهر، کتاب پربرگی ‌است از رشادتها، دلاوریها و از خود گذشتگیهای بزرگمردان و شیرزنانی که شرح حماسه‌ آفرینی‌هایشان، مرزهای جغرافیا و قواعد حاکم بر فرهنگها را در نوردیده و گستره‌ی دلهای انسانهای آزاده‌ -در هر جای این کره‌ی خاکی باشند- را به تسخیر در آورده است.

رشادتهایی که در تمام اعصار و دورانها زبانزد همه‌ی اهل انصاف بوده و سبب شده جهان مردمان ایران زمین را به عزت و افتخار بشناسد اما به جرات میتوان گفت یکی از نقاط برجسته‌ی این حماسه‌سازیها در طول تاریخ، قصه‌ی غرورآفرین جنگ هشت ساله ایست که به ظاهر، تقابل عراق با ایران را حکایت میکند اما به واقع باید آن را ایستادگی ملت قهرمان ایران در برابر حکومت متجاوز عراق و تمامی ابرقدرتهای شرق و غرب حامی رژیم بعثی حاکم بر این کشور دانست.

هشت سالی که بعنوان سند مظلومیت و افتخار ملت قهرمان ایران و نظام مردمی اما نوپای جمهوری اسلامی برای همیشه در دل تاریخ ثبت و ضبط شد.

۳۱ شهریور سراغاز هفته‌ی دفاع مقدسی است که به نماد افتخار و ظلم ستیزی مردم مسلمان ایران در دفاع از کیان این «کهن بوم و بر» بدل شده است و تا دنیا دنیاست، لکه‌ی ننگی خواهد بود بر پیشانی استکبار جهانی و سند افتخاری برای ملت بزرگ ایران.

بر همه‌ی ما فرض است که یاد و خاطره‌ی از جان گذشتگیها و دلاوری های شهدای والامقام، جانبازان سرافراز و رزمندگان و ایثارگران جان بر کف دوران دفاع مقدس را بر لوح دل و جان خویش محفوظ نگه داریم و با بزرگداشت هفته‌ی دفاع مقدس، کمترین دین خود را نسبت به حماسه‌سازان دوران نبرد حق علیه باطل ادا کنیم.

اینجانب به نوبه‌ی خود در برابر تمام عشق و ایثار شهدای والامقام، جانبازان و آزادگان سرفراز، رزمندگان قهرمان و همه‌ی آنها که توفیق خدمت در دوران جنگ تحمیلی را داشته‌اند سر تعظیم فرود آورده و آغاز هفته‌ی دفاع مقدس را به پیشگاه مقام معظم رهبری، ملت نستوه و قهرمان ایران و به خصوص شهروندان عزیز برازجانی تبریک و تهنیت عرض میکنم.

با تقدیم احترام

محمدحسن محمدی- شهردار برازجان»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر