جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی مطرح شد:
فکرشهر - اسماء بوستانی: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان در آیین صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شده بود گفت: تولید امنیت حاصل هماهنگی مردم و دیگر نهادها است، نیروی انتظامی وظیفه حفظ نظم و آرامش جامعه با مشارکت همه افراد جامعه را دارد.
کد خبر: ۴۸۲۴۳
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۵

فکرشهر - اسماء بوستانی:  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان در آیین صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شده بود گفت: تولید امنیت حاصل هماهنگی مردم و دیگر نهادها است، نیروی انتظامی وظیفه حفظ نظم و آرامش جامعه با مشارکت همه افراد جامعه را دارد.

نیروی انتظامی با به کارگیری روش ها و ابزار علمی کشف جرم توانسته قدرت و اقتدار خود را افزایش دهد

به گزارش فکرشهر، سید جواد رضوی با بیان اینکه نیروی انتظامی، هم زمان با بکارگیری روش های پلیسی جامعه محور و رویکرد اجتماعی توانسته  قدرت نرم خود را بهبود بخشد و با نگاهی جامعه محور سعی در حل معضلات اجتماعی و برخورد با ناهنجاری ها داشته باشد اظهار داشت: بر همگان واضح است که وظیفه پلیس حفاظت از امنیتی است که در جامعه حکم فرماست، مردم به عنوان سرمایه های گرانبها برای تولید امنیت و برقراری آن به شمار می آیند.

 

رضوی با اعلام اینکه مولفه امنیت، مقوله ای چند بعدی و چند نهادی است که تمامی اقشار و سازمانها را در بر می گیرد افزود: با یاری خداوند باری تعالی نیروی انتظامی با فرماندهی هوشمند و با استفاده از نیروی انسانی کارآمد، متخصص، متعهد و مجرب و با به کارگیری روش ها و ابزار علمی کشف جرم توانسته قدرت و اقتدار خود را افزایش دهد.

وی ادامه داد: تعداد تماس های تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 و نظارت همگانی 197 موید هماهنگی، همراهی و اعتماد شهروندان به پلیس دشتستان است. در سالی که گذشت شهرستان دشتستان شاهد نارضایتی های اجتماعی بود که به حمدالله نیروی انتظامی با ارتقای قدرت نرم و با رویکرد اجتماعی و روش های نرم افزاری بر آمده از هماهنگی سازنده، جلسات و تدابیر موثر فرماندار، اعضای شورای تامین دشتستان، همکاری های اطلاعاتی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی شهرستان، حضور فعال و سازنده بسیجیان، استفاده از ظرفیت و توان فعالان اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و رسانه ها و همراهی مردم فهیم شهرستان دشتستان توانسته همچون گذشته از این ماموریت مهم نیز عبور کند.

در شهرستان دشتستان شاهد ارتقاء امنیت و کاهش جرائم هستیم

امام جمعه شهر برازجان در این آیین با بیان اینکه در این برهه حساس کنونی که دشمن به جنگ تمام عیار علیه ملت ایران برخواسته است ما می توانیم  با وحدت و همدلی در مقابل دشمن پیروز شویم اظهار داشت: رمز پیروزی ما همدلی، توکل بر خدا و تبعیت از ولایت و درس آموزی از نهضت عاشورا است؛ امید است بتوانیم در مقابل دشمن پیروز شویم و درس های لازم را از نهضت عاشورا، همچنان که در جریان انقلاب اسلامی پیاده کردیم در جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن نیز بتوانیم به کار گیریم و با توکل بر خدا دشمن را در رسیدن به اهداف پلیدش ناکام سازیم.

حجت الاسلام حسن مصلح اظهار داشت:  در تداوم نهضت و برای پیروز شدن بر دشمن با وحدت و خود باوری و تبعیت از امر ولایت می توانیم دشمن را از اهدافش دور کنیم، دشمن چه بخواهد چه نخواهد ملت مسلمان ایران اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ  منطقه ای در عالم مطرح شده است و می‌تواند دشمن را که تاکنون به عقب رانده است همچنان مغلوب گرداند.

مصلح با بیان اینکه در شهرستان دشتستان شاهد ارتقاء امنیت و کاهش جرائم هستیم ادامه داد:  این امر به همت و تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی و همکاری مردم دستگاه‌های اداری و امنیتی میسر شده است.  و همچنان که شعار امسال پلیس و هفته نیروی انتظامی (پلیس مقتدر امین مردم) است، انشاالله شاهد اقتدار هرچه روز افزون نیروی انتظامی در این خصوص باشیم.

نهادهای فرهنگی و اجتماعی و دستگاه‌ها عهده‌ دار برقراری امنیت در جامعه هستند

فرماندار دشتستان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: احساس و درک اجتماعی امنیت و وجود امنیت همواره از مهمترین اهداف دولت ها و جوامع در سراسر جهان است زیرا ضروری ترین نیاز انسان و هر جامعه ای تامین امنیت است؛ در کشور بزرگ ایران بخش اصلی و مسئولیت عمده تامین امنیت بر عهده نیروی انتظامی است.

ارسلان زارع با اعلام اینکه نیروی انتظامی مهمترین رکن امنیت داخلی است افزود: نیروی انتظامی این رسالت خطیر را بر مبنای قانون، با روحیه فداکاری و اقتدار کامل و تعامل، همکاری و همدلی با رویکرد اجتماعی و امانت داری مردم با همکاری دست‌ اندرکاران تأمین امنیت و آرامش جامعه قوه قضائیه، نهادهای دولتی، عمومی، غیر دولتی و مردم را به نحو شایسته انجام می دهد.

زارع فعالیت های نیروی انتظامی در پیشگیری از جرائم و کاهش آنها در سراسر کشور به ویژه در دشتستان را مملوس دانست و افزود: به لطف حق نیروی انتظامی در مبارزه و مقابله با جرم و برقراری نظم عمومی سربلند و موفق بوده است.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه وضعیت  کشور در شرایط جنگ اقتصادی است اظهار داشت: بدیهی است که نیروی انتظامی برای مقابله با تهدیدات استکبار و موفقیت در جنگ اقتصادی می تواند نقش موثری در بسترسازی  فعالیت‌های اقتصادی، تولیدی، امنیت اقتصادی و تحقق برنامه های دولت ایفا کند.

 زارع هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای تقدیر مردم و مسوولین از نیروی انتظامی دانست و در ادامه صحبت‌های خود به عنوان رئیس شورای تامین از تلاش‌های ایثارگرانه همه پرسنل و فرمانده نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرد و ادامه داد: بدیهی است نظم امنیت و آرامش سال های اخیر و امروز شهرستان دشتستان مدیون  فداکاران سخت‌کوش شما سبزپوشان پرتلاش است.

 ارسلان زارع با اعلام اینکه تامین امنیت پایدار جامعه نه تنها وظیفه نیروی انتظامی است ادامه داد:  بیشتر نهادها به ویژه نهادهای فرهنگی و اجتماعی و دستگاه‌ها عهده‌ دار برقراری امنیت در جامعه هستند؛ انتظارم از نهادهای فرهنگی و اجتماعی این است که ما و نیروی انتظامی را  در جهت نهادینه شدن این اصل مهم که رعایت قانون تبدیل به یک ارزش والا  و فرهنگ عمومی شود همراهی کنند چرا که نهادهای فرهنگی و اجتماعی بیش از پیش در این راستا مفید و موثر بوده اند.

وی افزود: شاخص های امنیتی دشتستان به سبب تلاش دست‌ اندرکاران تأمین امنیت در سال‌های اخیر رو به بهبود بوده و این شاخص ها که برای ما مردم و شورای تامین مهم است به دست آوردن جایگاه نسبتاً مطلوب است.

 

 

 

 

ادامه تصاویر اختصاصی صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر