جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۵۱۹
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۵

فکرشهر: فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: ظرفیت‌های مردمی برای توسعه امنیت در استان بوشهر استفاده می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار خلیل واعظی ظهر یکشنبه در نشست با مسئولان گمرک استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای در حوزه صادرات و واردات است و به عنوان یکی از قطب‌های حمل و نقل دریایی شناخته می‌شود.

وی با تقدیر از همکاری و تلاش گمرک به منظور ایجاد همکاری دو سویه با نیروی انتظامی، ادامه داد: همکاری و مشارکت این دو دستگاه زمینه‌ساز مقابل و پیشگیری با بسیاری از جرایم است.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر ضمن ارائه عملکرد نیروی انتظامی استان در نیمه نخست سال جاری اظهارداشت: نقش محوری مردم در ایجاد امنیت در سطوح مختلف جامعه بر هیچکس پوشیده نیست و همین راستا نیروی انتظامی تلاش کرده رضایت مردم را سرلوحه خود قرار دهد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر نیز با تمجید و تشکر از ارتباط و همکاری گمرک با این فرماندهی گفت: هم اکنون تعامل و همفزایی دو سویه بسیار خوب بین دو مجموعه گمرک و نیروی انتظامی وجود دارد.

سرهنگ جوشن سهرابی  افزود: گمرک در اسرع وقت و کمترین زمان ممکن نسبت استعلام های مورد نیاز این فرماندهی اقدام کرده که جای تشکر دارد.

وی اضافه کرد: فعالیت های دو مجموعه گمرک و نیروی انتظامی مکمل یکدیگر هستند و بدون همکاری و تعامل قطعا کارها پیش نخواهد رفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر