جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
دادستان بوشهر:
فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: متهم اصلی پرونده اختلاس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر دستگیر شد.
کد خبر: ۴۸۵۲۶
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۳

فکرشهر:  دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: متهم اصلی پرونده اختلاس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی حسن‌پور از دستگیری همه متهمان پرونده اختلاس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر خبر داد و اظهار داشت: صبح امروز متهم اصلی این پرونده دستگیر شد.

وی با تشریح جزئیات این پرونده بیان کرد: ششم شهریورماه امسال شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر در گزارشی اختلاس دو نفر به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال را اعلام کرد و پرونده در شعبه دوم بازپرسی رسیدگی شد و بازپرس پرونده دستور ممنوعیت خروج متهمان را در همان روز صادر کرد.

دادستان بوشهر با اشاره به انجام تحقیقات اولیه در زمینه بررسی مدارک و مستندات موضوع خاطرنشان کرد: دستور توقیف همه حساب‌های بانکی، اموال و املاک متهمان نیز در همان ابتدا توسط بازپرس صادر شد و موضوع به کارشناس ارجاع شد.

وی با اشاره به اینکه میزان دقیق رقم این اختلاس پس از بررسی توسط دستگاه قضایی اعلام می‌شود، ادامه داد: با تحقیقات صورت رفته شرکت پخش فرآورده‌های نفتی میزان اختلاس را حدود ۵۲ میلیارد ریال اعلام کرد که کار کارشناسی دقیق برای رقم دقیق آن انجام می‌شود.

حسن‌پور در مورد دستگیری متهم اصلی پرونده بیان کرد: این متهم مسئول فروش فرآورده‌های نفتی به شناورهای سفاری و صیادی در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر بود که پس از شناسایی مخفی‌گاهش دستگیر شد.

وی با اشاره به دستگیری این متهم با تلاش و پیگیری پرسنل اداره‌کل اطلاعات استان بوشهر و با اعطای نیابت قضایی از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر در یکی از استان‌های هم‌جوار افزود: این متهم به همراه دو نفر که برای مخفی‌شدنش همکاری داشتند دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: دو متهم دیگر این پرونده نیز توسط سربازان گمنام امام زمام (ع) نیز در شهر بوشهر دستگیر و بازداشت شدند و اکنون این پرونده هیچ متهم فراری ندارد و تحقیقات این پرونده توسط بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر در حال انجام است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر