شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۵۴۳
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۴

فکرشهر: فرماندار دشتی با تاکید بر نقش مهم و تاثیرگذار خبرنگاران در تحقق مطالبات و خواسته‌های مردم گفت: رسانه‌های شهرستان دشتی مشکلات مردم و جامعه را به‌خوبی انعکاس دهند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، ، عبدالله نادری ظهر امروز در نشست بررسی نقش رسانه‌‌ها در تحقق مطالبات جامعه اظهار داشت: با توجه به توسعه فضای مجازی، رسانه‌ها می‌توانند بیش از گذشته در خدمت نظم و جامعه باشند و نقش رسانه‌ها و مطبوعات در ارتقای سطح امنیت جامعه بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار شهرستان دشتی با بیان این‌که یکی از راه‌های پیشرفت و ترقی کشورها سرمایه‌گذاری بر روی جوانان و نسل آینده است گفت: یکی از برنامه‌های ما توجه به نسل جوان است زیرا معتقد هستم باید از جوانان به‌عنوان نیروی فعال، پرتلاش، متحرک و با احساس که می‌تواند نقش خوبی در پیشرفت یک جامعه داشته باشد استفاده کرد و بهره جست.

وی بیان کرد: مشاوران متفکر و کاردان می‌توانند در پیشرفت امور مسئولان اجرایی شهرستان را ترغیب و حمایت کند.

وی خاطرنشان کرد: مشاور با حضور در جمع مردم و دستگاه‌های اجرایی و خدماتی نقش بسزایی در شناسایی آسیب‌ها و موانع موجود و تعالی برنامه‌ها در مسیر توسعه دارد لذا باید در این راستا تمام توان خود را به کار ببرند تا آرزوی قلبی مقام معظم رهبری، ریاست جمهور، استاندار بوشهر و مجموعه فرمانداری است که پیشرفت در تمام امور جاری جامعه محقق می‌شود.

نادری بیان کرد: در عصر ارتباطات و انتقال اطلاعات در فضای مجازی، رسانه و مطبوعات مشاور می‌تواند از طریق نمایه کردن اخبار گوناگون شهرستان دشتی و انتشار آن‌ها و جلب‌توجه افکار عمومی به‌ویژه در جوامع دارای فضای باز سیاسی و اجتماعی بپردازند.

فرماندار دشتی تأکید کرد: جوانان امید فردا ایران اسلامی، سازنده سرنوشت امروز جامعه هستند که باید امروز مسئولیت اجتماعی را به دست جوانان سپرد زیرا توسعه پایدار باید به دست توانمند جوانان ما تحقق یابد.

وی افزود: آن کشوری می‌تواند به پیشرفت و ترقی دست پیدا کند که از نظر گرفتن مشارکت وسیع جوانان در مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استفاده کند همان‌طور که در 8 سال دفاع مقدس از تفکر جوانان استفاده کردیم و پیروز شدیم.

نادری بیان کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه فرهنگی جامعه نشانه‌های پویایی و تحرک هر جامعه است زیرا توسعه فرهنگی، نه‌تنها عامل اصلی رشد خودآگاهی جمعی، بلکه زمینه‌ساز توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و پیشرفت و پیش‌شرط حل بنیادی مسائل و رفع مشکلات فراگیر جامعه است.

فرماندار دشتی افزود: همه مسئولان ادارات توجه جدی به رسانه‌ها دارند و رسانه‌های شهرستان دشتی نیز مشکلات مردم و جامعه را به‌خوبی انعکاس دهند و بسیاری از کمبودها و مشکلات این شهرستان به‌واسطه عملکرد درست و خوب خبرنگاران در قالب انعکاس مطالبات و مشکلات مردمی برطرف شده است.

در این نشست فرماندار دشتی در حکمی مهدی عالی‌پور را به‌عنوان مشاور رسانه‌ای و مطبوعاتی فرمانداری معرفی و تأکید کرد انتظار داریم مشاور همه رویدادهای خبری شهرستان را به‌موقع و بدون وقفه برای انعکاس در اختیار خبرنگاران قرار دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر