جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۵۷۸
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری ۲۱ نفر سارق طی یک هفته گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: دو انبار بزرگ احتکار کالا در برازجان کشف شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ سید جواد رضوی اظهار داشت: در راستای حمایت از کالای ایرانی و برخورد با افراد سودجو ومفسدین اقتصادی، دو انبار بزرگ احتکار کالا در شهر برازجان کشف و مقادیر زیادی کالا شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، ظروف یکبار مصرف و پوشاک بچه کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: ارزش کالاهای احتکار شده توسط کارشناسان بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برآورد شد و در این راستا صاحبان هر دو انبار به جرم احتکار کالا دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیان کرد: همچنین در راستای برخورد قاطع با سرقت و ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان، به موازات اقدامات پیشگیرانه همچون گشت‌های نامحسوس، تقویت واحدهای گشت انتظامی، شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار پلیس آگاهی، کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی دشتستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در نتیجه اقدامات انجام شده در یک هفته گذشته ۵۰ فقره انواع سرقت شامل سیم برق، داخل خودرو، احشام، معابر، اماکن خصوصی کشف شد و ۲۱ نفر سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضایی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر