جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۶۵۸
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۸

فکرشهر:  نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در تنگستان، گفت: قطره‌چکانی برای پروژه‌ها اعتبار میگیریم تا تعطیل نشوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید کمال‌الدین شهریاری ظهر چهارشنبه در جمع اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه شهرستان دشتی اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای داشتم تا وظیفه نمایندگی مردم در مجلس را به‌طور شایسته و دقیق انجام دهم و نگاه‌ها و مطالبات و خواسته‌ها را تغییر دادم.

وی با اشاره به فاصله ۲۰ ساله بین دوره اول نمایندگی و بار دوم نمایندگی خود در مجلس خاطرنشان کرد: در این مدت دشتی و تنگستان از مزیت‌ها به خوبی استفاده نکرده و در بسیاری از زمینه‌ها در رتبه آخر استان قرار گرفتند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس نرخ بیکاری در دشتی را ۱۵.۲ درصد و نرخ بیکاری در تنگستان را ۱۸.۱ درصد عنوان کرد و ادامه داد: شهرستان تنگستان در حوزه اشتغال دارای بیشترین میزان بیکاری در سطح شهرستان‌های استان است.

وی تصریح کرد: در حالی که در سال‌های اخیر بدترین وضعیت اقتصادی کشور را شاهد هستیم ولی کارهای بسیار خوبی در دشتی و تنگستان انجام داده‌ایم و تحول در این شهرستان‌ها به خوبی قابل مشاهده است.

شهریاری به وضعیت بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان دشتی و حوزه علمیه پیامبر اعظم خورموج و تغییزات صورت گرفته اشاره کرد و افزود: توسعه راه‌های شهرستان دشتی و تنگستان و ارتباط آن با دیگر شهرستان‌ها را به صورت جدی در دستور کار داشتیم و اعتباراتی را جذب کردیم.

وی با اشاره به اینکه کمبود اعتبارات و عدم جذب باعث تعطیلی پروژه‌ها می‌شود، اضاففه کرد: تخصیص منابع مالی یک پروژه را در یک‌زمان برنامه‌ریزی‌شده به اتمام می‌رساند و اگر پول تزریق نشود پروژه تعطیل می‌شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس از برخورد شفاف با مردم و اطلاع‌رسانی مناسب از وضعیت طرح‌ها و پروژه‌ها خبر داد و گفت: در مدت حضورم در مجلس کارهایی انجام‌شده وقتی با مردم روبرو می‌شوم برخی از آن‌ها بازگو می‌کنم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر