جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۶۷۹
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

فکرشهر:  فرماندار شهرستان دیر گفت: رشته‌های متناسب با صنایع پتروشیمی در شهرستان دیر دایر شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمزه اعتماد عصر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دیر با بیان اینکه انجمن اولیاء و مربیان تجلی پیوند خانه و مدرسه است، اظهار داشت: نهاد آموزش و پرورش مناسبت‌ترین بستر برای همکاری مردم در امر پیشبرد تعلیم و تربیت دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه مدرسه در شکل گیری شخصیت اجتماعی کودکان و نوجوانان نقش بسزای دارد، افزود: عمده ترین مشارکت اولیاء در تحقق هدف های آموزشی و تربیتی است.

فرماندار دیر با بیان اینکه در سال های اخیر اتفاقاتی خوبی در بحث تکمیل و احداث سالن‌ها در آموزش و پرورش رخ داده است، گفت: در بحت فضای ورزشی و چمن مصنوعی در شهرستان بویژه در دیر و بردستان فضای خوبی ایجاد شده و در اکثر روستاهای بالای ۴۰۰ خانوار نیز مشکل چمن مصنوعی وجود ندارد.

این مسئول تأکید کرد: از محل بسته فرهنگی وزارت نفت احداث ۱۲ نمازخانه برای شهرستان دیر پیش بینی شده که برای هرکدام مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان هزینه می شود.

وی ادامه داد: با توجه به راه‌اندازی پارس شمالی در آینده و صنعتی شدن شهرستان باید رشته‌های متناسب با صنایع پتروشیمی و مهارت های فنی توسعه یابد.

اعتماد تصریح کرد: روند واگذاری زمین به فنی و حرفه‌ای دیر مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

وی با اعلام اینکه در دوسال گذشته کمک های خوبی از سوی منطقه ویژه و شرکت‌های مستقر در شهرستان در بحث سرویس ایاب ذهاب دانش آموزان روستا مرکزی صورت گرفت، عنوان کرد: امسال نیز با رایزنی‌های صورت گرفته به دنبال حل این مشکل هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر