جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۶۸۱
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

فکرشهر:  فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: امنیت خوبی در مرزهای دریایی در خلیج فارس فراهم است.

.به گزارش فکرشهر از مهر، سردار ولی‌اله رضایی‌نژاد عصر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده دریابانی گناوه اظهار داشت: به تعبیر فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند، باید عزت نفس و رافت و مهربانی و امانت داری را در اولویت کاری خود قرار دهید، ما نیز باید این فرمایشات را سرلوحه کار خود قرار دهیم و اقتدار معنوی، عزت نفس، مهربانی و امانتداری از مهم ترین ویژگی های پلیس است که باید مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه از وظایف مهم دریابانی حفاظت از نظام و حفظ مرزهای آبی کشور است افزود: مبارزه با قاچاق کالا، مواد مخدر و سلاح از وظایف مرزبانی است و در این امر حمایت و پشتیبانی مرزنشینان ضروری است.

 رضایی نژاد گفت: با توجه به اینکه قاچاق مواد مخدر از طریق دریا انجام می‌شود، ماموران دریابانی به خوبی عمل کرده و کشفیات خوبی در این زمینه انجام شده است.

 وی با بیان این نکته که از هدف های نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ و حراست از خون شهدا و ارزش های نظام است که با چیزی قایل تعویض نیست افزود: با برنامه ریزی انجام شده تاکنون نظم و امنیت خوبی در مرزهای دریایی در خلیج فارس ایجاد شده است.

در این آئین از زحمات سرهنگ غلامرضا محقق تقدیر و سرهنگ دوم نادر اسداللهی به عنوان فرمانده جدید پایگاه دریابانی شهرستان گناوه معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر