شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۸۹۶
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۱

فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم استان بوشهر تحرک کمی دارند و باید برای پیشگیری از بیماری‌ها ورزش در بین مردم نهادینه شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در نشست با مدیرکل و کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر اظهار داشت: پیشگیری بر درمان مقدم است و برای توسعه سلامت باید توجه بیشتری به موضوع پیشگیری صورت گیرد و آموزش‌ها در این زمینه گسترش یابد.

وی خواستار تنظیم دیپلماسی بهداشت عمومی مردمی در سطح جامعه شد و اضافه کرد: کم‌تحرکی یکی از آسیب‌های مهم در استان بوشهر است که مشکلات و بیماری‌هایی همچون دیابت، بیماری‌های قلبی و عروقی و فشارخون را افزایش داده است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم تقویت و توسعه ورزش در استان برای پیشگیری از بیماری‌ها بیان کرد: برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های اینچنینی باید ورزش در استان بوشهر نهادینه شود.

وی خواستار آشناسازی مردم با اصول پیشگیری از بیماری‌ها از سنین کودکی شد و ادامه داد: فقر حرکتی یک آسیب بسیار مهم است که عامل بروز بسیاری از بیماری‌ها است که باید با آن مقابله کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در بیمه سلامت، خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از مردم از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند هستند و شاهد ارائه خدمات قابل توجهی در این زمینه هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: بیمه سلامت باید به معنای واقعی کلمه در جامعه اجرا شود که به دلیل کمبود اعتبار و مشکلات قانونی در خیلی از بخش ها رایگان نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر