جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»:
فکرشهر - اسماء بوستانی: فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر در جلسه ارتباط مستقیم با مردم دشتستان گفت: مراحل دریافت طرح مکنا ( مدیریت کیفیت ناجا) انجام و نتیجه این طرح قطعی شده است، به زودی پلیس راهنمایی و رانندگی استان گواهینامه مکنا را دریافت خواهد کرد.
کد خبر: ۴۹۲۰۱
پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۴

فکرشهر -  اسماء بوستانی : فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر در جلسه ارتباط مستقیم با مردم دشتستان گفت: مراحل دریافت طرح مکنا ( مدیریت کیفیت ناجا) انجام  و نتیجه  این طرح قطعی شده است، به زودی پلیس راهنمایی و رانندگی استان گواهینامه مکنا را دریافت خواهد کرد.

به گزارش فکرشهر سردار خلیل واعظی ضمن تشکر از شهروندان و رسانه ها که وقت خود را صرف امنیت شهروندان می کنند افزود: خرسندم از اینکه درخواست تک تک شهروندان بیشتر در خصوص رفع مشکلات شهر است تا درخواست های شخصی، این شهروندان  نقش به سزایی در تقویت امنیت شهر دارند.

واعظی از تصویب اعتبار در خصوص نصب دوربین های مدار بسته در تقاطع های سطح شهر برازجان خبر داد و افزود: همکاری دستگاه های اجرایی با نیروی انتظامی باعث آسایش همه جانبه در بین مردم می شود، از این رو طی یک ماه گذشته تاکنون هماهنگی های لازم در جهت کمتر شدن مشکلات پیاده روی امام زاده ابراهیم، با دستگاه های اجرایی انجام شده است، امید است که بتوانیم در این مراسم امنیت بیشتری را نسبت به سال های گذشته برقرار کنیم تا مردم بدون مسائل و مشکلات حاشیه ای بتوانند در این مراسم باشکوه شرکت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان در دیدار با دانش آموزان ممتازی که در جایگاه نماز جماعت در خصوص مسائل سیاسی کشورهای آموزش دیده اند و درخواست همکاری با پلیس راخواستار شدند اظهار داشت: پلیس افتخاری شرایط خاصی دارد که باید  به سن قانونی رسیده، مراحل قانونی طی شود تا بتواند برخی از فعالیت های پلیس را انجام دهد، اما در خصوص همیار پلیس هیچ گونه شرایط سنی ندارد و با دریافت مدارک  می توانیم کارت همیار پلیس را در کوتاه ترین زمان در اختیار شما قرار دهیم.

سردار خلیل واعظی با بیان اینکه بر خود لازم می دانم که هر دو هفته یک بار در مرکز استان به صورت مستند شاهد مسائل و مشکلات مردم باشم ادامه داد: در شهرهایی که جمعیت بیشتر وجود داشته باشد قطعا امنیت بیشتری نیز حاکم است، امروز 10 آبان ماه 97 که در جهت ملاقات و رفع مشکلات شهروندان دشتستانی این جلسه را تشکیل داده ایم، تقدیر و تشکر مردم از کلانتری ها و نیروهای انتظامی در سطح شهرستان بیشتر از درخواست رفع مشکل های شخصی شان بوده که این نشان دهنده برخورد و رفتار بسیار خوب نیروهای انتظامی در سطح شهرستان است.

واعظی با اعلام اینکه استان بوشهر جزء استان های بسیار امن کشور است ادامه داد: جلسات ارتباط مستقیم فرمانده نیروی انتظامی با مردم دشتستان هر دو هفته یک بار در منطقه نیروی انتظامی شهرستان دشتستان، از ساعت 9 تا حدود 12 برگزار می شود.

نظرات بینندگان
محمود انصاری
|
-
|
جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۷
برخوردهای رودررو و فیس تو فیس نیروهای انتظامی از جنبه کلامی باید بهتر شود جا برای بهتر شدن دارد
زیباست ، ولی زشتی هایش حال آدم را بهم میزند
|
-
|
جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۲
زیباست ، ولی زشتی هایش حال آدم را بهم میزند
باز هم داستان همان حکایت طاووس زیبا و پای زشت اوست. منظورم فضای سبز حاشیه و کناره شمالی دره فصلی شهرداری است( دره ای که و از جلو ساختمان شهرداری میگذرد و بطرف فلکه کریم آزاد امتداد میابد). زیبا بی آن، درختان قد کشیده انبوه و پرپشت آن است که غنیمتی است و، زشتی های او لکه های سیاه بر دامن و زباله های گندیده و متعفن پای درختان و جای جای زمین آلوده آن است که نکبتی است!
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر