جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر ـ سعید مهاجر: بخشدار ارم که در بازدیدی سرزده به جاده «باغتاج» رفته بود، پس از مشاهده راکد بودن پروژه بهسازی این مسیر روستایی و گفت و گو با نگهبانان حاضر، از سر گیری بهسازی جاده و برخورد با پیمانکار مسیر را خواستار شد...
کد خبر: ۴۹۶۷۶
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۷

فکرشهر ـ سعید مهاجر: بخشدار ارم که در بازدیدی سرزده به جاده «باغتاج» رفته بود، پس از مشاهده راکد بودن پروژه بهسازی این مسیر روستایی و گفت و گو با نگهبانان حاضر، از سر گیری بهسازی جاده و برخورد با پیمانکار مسیر را خواستار شد.

به گزارش فکرشهر، محمدمهدی مشایخی که در بازدید شبانه به مسیر در دست بهسازی «باغتاج» رفته بود، پس از این بازدید، از سر گیری پروژه و برخودر با پیمانکار را از اداره کل راه و شهرسازی خواستار شد. 

پروژه بهسازی جاده روستایی «باغتاج» در بخش ارم دشتستان، از محل اعتبارات نفت و در راستای مسوئولیت های اجتماعی وزارت نفت با مبلغ دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان و با پیگیری نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اجرایی شده است و تحت نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر است.

 

نظرات بینندگان
احمد
|
-
|
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
باعث تاسف است که مجموعه دهستان و این روستای بزرگ از داشتن حداقل یک جاده آسفالته روستایی نیز محروم است، پیشنهاد می شود جهت کاهش محرومیت باغتاج  و تسریع در امور عمرانی نظیر جاده روستا توسط دولت خدمتگزار، این روستا از بخش ارم منتزع و به بخش مرکزی ملحق شود.
علی
|
-
|
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
بخشدار آرم از امور مالی دهیار ها بازدید کند 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر