جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ به مناسبت سالروز میلاد نبی اکرم (ص) انجام شد
فکرشهر: همزمان با میلاد نبی اکرم (ص)، جشن تولدی برای بیماران مرکز اعصاب و روان خلیج فارس برازجان برگزار شد تا به این طریق فاز دوم طرح «لبخند خدا» رقم بخورد...
کد خبر: ۴۹۹۵۵
يکشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

فکرشهر: همزمان با میلاد نبی اکرم (ص)، جشن تولدی برای بیماران مرکز اعصاب و روان خلیج فارس برازجان برگزار شد تا به این طریق فاز دوم طرح «لبخند خدا» رقم بخورد.

به گزارش فکرشهر، در این برنامه که با همکاری دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان و همکاری انجمن زمین پاک و مرکز اعصاب و روان خلیج فارس برازجان برگزار شد، مددجویان با تلاوت قرآن، شعر و ارائه مقاله در مورد پیامبر اکرم (ص) از مهمانان پذیرایی کردند.

مسوول و صاحب امتیاز مرکز اعصاب و روان خلیج فارس برازجان در این جمع گفت: مرکز اعصاب و روان برازجان، ظرفیت ۱۰۰ نفر مددجو را دارد و اکنون پذیرای ۹۵ نفر مددجو از سراسر استان است که این مددجویان بی سرپرست یا بدسرپرست یا با شرایط نامساعد اقتصادی و اجتماعی هستند.

فتاح افزود: این بیماران قرار است به صورت نامحدود در این مکان زندگی کنند و نیاز وافر به ارتباط با اجتماع و افراد بیرون از مرکز دارند و احساس اینکه کسی آنها را دوست دارد، برای آنها خوشحال کننده است.

وی ضمن تقدیر از طراحان و اجرا کنندگان طرح «لبخند خدا» اضافه کرد: این طرح، این احساس را در مسوولین به وجود آورده که مستحکم تر به راه خود ادامه دهند.

انصاری، رییس بهزیستی شهرستان دشتستان نیز با تقدیر از بانیان این طرح، یکی از راه های درمان این بیماران را گرفتن جشن و شادی عنوان کرد و بر توجه بیشتر مردم و جامعه به این بیماران، تاکید کرد.

مریم احمدزاده، بنیانگزار طرح «لبخند خدا» نیز، هدف از این طرح را گسترش مهربانی در جامعه بیان کرد و افزود: امیدواریم سایر ارگان ها و مدارس و مراکز علمی نیز در اجرای این طرح همکاری کرده و ما را یاری دهند.

به گزارش فکرشهر، در این آیین که علاوه بر برخی مسوولین و اعضای سمن زمین پاک و برخی دانشجویان دانشگاه علمی ـ کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی برازجان حضور داشتند، هدایایی که با کمک خیرین تهیه شده بود، به مددجویان مرکز اعصاب و روان خلیج فارس برازجان اهدا شد.

همچنین چند اصل نهال درخت توسط شهرداری برازجان به این مرکز اهدا شد.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر