جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»: ادامه موفقیت های تپانچه کار دشتستانی؛
فکرشهر - کورش امینی : هفته سوم لیگ تیراندازی تفنگ و تپانچه استان بوشهر در روزهای ۱ و ۲ آذرماه که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نام گذاری شده بود در حالی برگزار گردید که نزدیک به ۶۴ نفر از تیراندازان در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۵۰۰۲۳
سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۱

فکرشهر - کورش امینی: هفته سوم لیگ تیراندازی تفنگ و تپانچه استان بوشهر در روزهای ۱ و ۲ آذرماه که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نام گذاری شده بود در حالی برگزار گردید که نزدیک به ۶۴ نفر از تیراندازان در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی به رقابت پرداختند.

به گزارش فکرشهر، در بخش تیمی و تفنگ تیم های گاز بوشهر، دشتستان، رخش ، پارس جم و در بخش تپانچه تیم های پرتوکاران شهر راز، خورشید، اطلس و پارس جم توانستند حریفان خود را در سالن هیئت تیراندازی شهر بوشهر شکست دهند.

بر اساس این گزارش، در این هفته و در بخش تفنگ آقای میلاد جعفری با امتیاز ۵۸۷ مقام اول، اقای بهزاد آل توان با امتیاز ۵۷۳ مقام دوم و آقای رضا فخرپور با امتیاز ۵۷۲ مقام سوم انفرادی را کسب کردند.

همچنین در بخش تپانچه بادی آقای مهدی بارانی با امتیاز ۵۶۹ مقام اول، آقای عبدالرحیم ایزدبخش با امتیاز ۵۶۵ مقام دوم و آقای علی تماری با امتیاز ۵۵۸ مقام سوم انفرادی را کسب کردند.

انفرادی تفنگ بانوان
مقام اول خانم پریسا زبرجدی با امتیاز ۵۶۷
مقام دوم خانم صدیقه حسینی با امتیاز ۵۶۶
مقام سوم خانم عاطفه کریمی با امتیاز ۵۶۰

انفرادی تفنگ آقایان
مقام اول اقای میلاد جعفری با امتیاز ۵۸۷
مقام دوم آقای بهزاد آل توان با امتیاز ۵۷۳
مقام سوم آقای رضا فخرپور با امتیاز ۵۷۲

انفرادی تپانچه بانوان
مقام اول خانم لیلا حقیقت با امتیاز ۵۵۷
مقام دوم خانم سیده فاطمه حسینی با امتیاز ۵۵۱
مقام سوم خانم نوشین پی خسته با امتیاز ۵۴۴

انفرادی تپانچه اقایان
مقام اول اقای مهدی بارانی با امتیاز ۵۶۹
مقام دوم اقای عبدالرحیم ایزدبخش با امتیاز ۵۶۵
مقام سوم اقای علی تماری با امتیاز ۵۵۸

به گزارش فکرشهر، همچنین رقابت فینال نیم فصل لیگ تیراندازی نیز در دو بخش تفنگ و تپانچه بادی برگزار گردید که در بخش تفنگ  نیلوفر حمیدی، عاطفه کریمی و آقای دانیال حامدی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و در بخش تپانچه خانم ها پی خسته ، حسینی و شادمان مقام اول تا سوم این رقابت را از آن خود کردند.
گفتنی است، این هفته از لیگ تیراندازی استان بوشهر به دلیل حضور ملی پوشان در اردوی تیم ملی در غیاب تیراندازان ملی پوش خود برگزار گردید.
همچنین تا پایان هفته سوم تیم های گاز بوشهر ، خورشید در مقام اول و دوم و تیم پارس جم در مقام سوم این رقابت قرار دارند.
لازم به ذکر است بدانیم  تیم داوری این مسابقات را آقایان بحرینی، پور محمد،غریبی، حق نیا و خانم ها حسینی و کمالی به سر داوری سرکار خانم  دشمن زیاری به عهده داشتند. هفته چهارم این رقابت ها در تاریخ های ۲۹ و ۳۰ اذر ماه برگزار خواهد گردید.

قهرمان نیم فصل تپانچه بانوان خانم نوشین پیخسته از شهر آبپخش شهرستان دشتستان شدند، فاطمه حسینی هم از برازجان مادرش عضو شورای شهر هست در فینال نیم فصل دوم شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر