شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۱۵۵
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۶

فکرشهر: امام جمعه عسلویه اظهار داشت: مدیرعامل منطقه ویژه نگاه خوبی به حل مشکلات عسلویه دارد و بنده هم خوشبین هستم اگر بخشی از آلودگی و بیکاری هم در کوتاه مدت حل شود کار بزرگی است.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه های نماز جمعه شهر عسلویه با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید از شهید مدرس الگو بگیرند.

امام جمعه عسلویه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با شرکت کنندگان همایش وحدت اسلامی افزود: بشر دنبال فلاح و رستگاری است و گرفتاری بشر از آغاز تا امروز عبارت است از اینکه به دنبال عدالت رحمت و هدایت نبوده است.

وی ادامه داد: امروز بشریت محتاج است که دعوت پیامبر را پاسخ دهد اگر بشریت به درک و بلوغ فکری برسد که این دعوت را بپذیرد گرفتاری ها هم کم می شود دشواری های زندگی به خاطر انحرافات و گمراهی هاست این گرفتاری ها منحصر به دنیای اسلام نیست غیر مسلمان ها و دنیای غرب هم گرفتارند و صدها مشکل دارند.

هاشمی نژاد سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس را گرامی داشت وافزود: بایستی نمایندگان مثل شهید مدرس باشند اگر می خواهند دنیا وآخرتشان درست شود باید مدرس گونه عمل کنند، مدرس آزاد اندیش و آزاد منش بود و وی از جایگاه و عنوانی که داشت استفاده شخصی نمی کرد اگر نماینده ای به خاطر منافع شخصی رای می دهد یا رای نمی دهد این روش مدرس گونه نیست.

خطیب جمعه عسلویه اضافه کرد: شجاعت و شهامت شهید مدرس بی نظیر بود هر جا باید می گفت حرفش را می زد و برایش فرقی نمی کرد این وزیر است یا وکیل است یا رضا خان قلدر است در آن خفقان سخن حق می گفت نماینده باید این چنین فکر و اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: مردمداری یکی از ویژگی های دیگر شهید مدرس بود، دفاع از حق و حقوق مردم به نمایندگان هم توصیه می کرد هدفش خدمت به مردم بود می گفت قانونی تصویب کنیم که به درد مردم بخورد برخی قانون های دست و پا گیر هم الان هست که به ضرر مردم است و نمایندگان باید آنرا اصلاح کنند نمایندگان باید از شهید مدرس الگو بگیرند تا سرحد جان بر عقیده بمانند.

امام جمعه عسلویه به دیدار خود با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: دراین جلسه مطالبات مردم شهرستان مطرح کردیم رفع مشکل آلودگی هوا و بیکاری و تعامل با محیط پیرامونی از جمله مطالباتی است که بیان کردم.

وی ادامه داد: مدیرعامل منطقه ویژه نگاه خوبی داشتند بنده هم خوشبین هستم اگر بخشی از آلودگی و بیکاری هم در کوتاه مدت حل شود کار بزرگی است یک نکته هم مد نظر داشته باشیم بیکاران اگر شغلی به آنان پیشنهاد می شود بپذیرند تا در آینده شغل مناسب تری برایشان فراهم شود چون بیکاری در این شرایط واقعا سخت است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر