شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۲۶۲
سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۰

فکرشهر:  فرماندار شهرستان تنگستان گفت: مسئولان شهرستان و اعضای شورا انتقادهای منصفانه و بازخواست‌های مردمی را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش فکرشهر ازمهر، عبدالحسن رفیعی پور دوشنبه‌شب در نشست هم اندیشی با شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اهرم اظهار داشت: شوراهای اسلامی در  دهه اخیر با ارتباط خوبی که با اقشار مختلف جامعه داشته‌اند عملکرد مثبتی از خود نشان داده و باید همواره مورد حمایت قرار گیرند.

فرماندار تنگستان افزود: آنچه در مجموعه شورای شهر باید مد نظر باشد داشتن تعامل، همدلی و  وحدت است که باعث توسعه و اعتماد سازی می شود و همه سعی کنند در هیچ تریبونی، کلامی که بنیان و اساس تفرقه در آن باشد را عنوان نکرده و در این راستا از مسئولان درخواست می‌شود با عمل، آگاهی و نیز با رعایت اصول دموکراسی، انتقادهای منصفانه و بازخواست‌های مردمی را موردتوجه قرار دهند.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه مشروعیت ارکان نظام برگرفته آرای مردمی است، افزود: انتقاد همراه با آگاهی توأم با انصاف در قضاوت مهم‌ترین عامل رسیدن به اهداف مردم‌سالاری دینی بوده که مورد توجه نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه شوراها در پیگیری مطالبات مردم و تحقق برنامه های توسعه‌ای دولت، اظهار داشت: نهادینه کردن خرد و تصمیم گیری جمعی برای تسریع در رفع مشکلات از مهم ترین دستاوردهای انجام امور با شور و مشورت است.

رفیعی پور در ادامه از اعضا شورای شهر خواست که با برگزاری نشست‌ها در محله‌ها، مساجد و مناطق مختلف شهر ضمن ارائه گزارش عملکرد و برنامه ها به مشکلات و معضلات مردم رسیدگی کنند.

فرماندار تنگستان در پایان پیرامون قوانین و ضوابط شوراها، ضرورت بر اجرا و تاکید بر رعایت قوانین و مقررات در کلیه امورات شوراها تاکید کرد.

اعضای شورای اسلامی و شهردار اهرم نظرات و پیشنهاد های خود را به فرماندار تنگستان ارائه کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر