جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۳۸۸
جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

فکرشهر: امام جمعه موقت شهرستان جم با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) که نگذارید انقلاب دست نا اهلان بیوفتد گفت: امروز بعضی ها بدون تعارف نا اهل هستند، نه زجر انقلاب کشیده اند و نه مشکلات زندگی دیده اند و امروز قدرت دست گرفته اند و علاوه بر خیانت در حق مردم پا روی خون شهدا می گذارند.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت الاسلام عباس فتحی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر جم اظهار داشت: بخش مهمی از گرفتاری ها و آلودگی های جامعه بر اثر نپرداختن به نماز به عنوان یک حقیقت هشدار دهنده است.

امام جمعه موقت شهرستان جم افزود: ترویج نماز با همه ی شیوه ها اثرگذار در مدیریت هاست و رهبری نیز فرمودند که آموزش و پرورش یکی از اثرگذارترین ادارت در عرصه ی توجه به نماز است که باید این موضوع در این اداره و مدارس جدی گرفته شود.

وی با اشاره به روز دانشجو بیان کرد: دانشجو باید عدالت خواه و قدرت تحلیل سیاسی داشته باشد و همیشه روحیه ی ضد استکبارگری داشته باشد.

فتحی افزود: مسؤولان باید مشکلات دانشجویان و دانشگاه ها را رفع کنند تا دانشجویان فقط دغدغه ی علم داشته باشند.

خطیب جمعه جم با اشاره به روز معرفی رژیم عراق به عنوان آغازگر جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: در این روز بر همگان ثابت شد که ایران اسلامی از خاک و ناموس خود دفاع کرده است و آغازگر جنگ و جنایت تحمیلی رژیم بعثی عراق بوده است.

وی با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در چابهار تصریح کرد: متاسفانه روز گذشته دو نفر به شهادت رسیدند و چندین نفر نیز مجروح شدند که ما این اتفاق تروریستی را محکوم می کنیم.

امام جمعه موقت شهرستان جم ادامه داد: ایران اسلامی 17 هزار شهید ترور داشته است اما سازمان ملل هیچگاه به آن اشاره نکرده است، باید گفت سازمان حقوق بشری وجود ندارد چون این سازمان حامی کشورهایی خاص است.

وی با بیان اینکه مردم ایران زیر بار حرف زور نمی روند بیان کرد: ملت ایران از روزی که به ندای امام راحل لبیک گفتند تا به امروز با قدرت و عزت در برابر استکبارگران مقاومت و ایستادگی کرده اند و دشمنان که توان مقابله نظامی با ایران را ندارند از راه تحریم های اقتصادی به دنبال ضربه زدن به کشور هستند.

فتحی با بیان اینکه برخی ادارات در جم شفاف نیستند یادآور شد: اداراتی همچون مخابرات و بنیاد مسکن دو سالی است که مبلغی 400 هزار تومانی را از مردم گرفته اند اما کار و مشکل مردم را حل نمی کنند.

وی افزود: بنیاد مسکن بعد از گذشت دو سال برای تهیه و ارائه یک سند مردم را بین ادارات پاسکاری می کند و در این زمینه برای حل مشکلات مردم کوتاهی می کند.

امام جمعه موقت شهرستان جم با اشاره به اینکه کارهای فرهنگی و بودجه فرهنگی باید مورد توجه باشد تاکید کرد: برخی ها در جم برای برگزاری یک جشن 40 میلیون تومان خرج می کنند اما وقتی می گویم برای مصلی و کارهای فرهنگی کمکی کنید می گویند ما بودجه نداریم.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) که نگذارید انقلاب دست نا اهلان بیوفتد اظهار داشت: امروز بعضی ها بدون تعارف نا اهل هستند، نه زجر انقلاب کشیده اند و نه مشکلات زندگی دیده اند و امروز قدرت دست گرفته اند و علاوه بر خیانت در حق مردم پا روی خون شهدا می گذارند.

عباس فتحی افزود: مردم ولی نعمت انقلاب هستند اما امروزه می بینیم بدبخت تر از این مردم کسی وجود ندارد و راحت از کنارش می گذریم و برخی مسؤولین مردم را بین ادارات پاسکاری می کنند.

وی تاکید کرد: مسؤولان باید با مردم صادق و شفاف باشند و برای حل مشکلات مردم جهادی عمل کنند نه اینکه مردم را بین ادارات پاسکاری کنند.

امام جمعه موقت جم تاکید کرد: مسؤولان به مردم حقیقت را بگویند و چرا بعضی مدیران جوابگوی مردم نیستند.

وی ادامه داد: مسؤولین اگر دغدغه دین داشتند الان این وضعیت مصلی جمعه جم نبود و حیف است در آستانه چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی هستیم اما در شهرستان جم یک جایگاه در شان مصلی نداریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر