جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۵۱۲
سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

فکرشهر:  فرماندار گناوه گفت: شهرستان گناوه با دارا بودن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه، توان بالایی برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه را دارا است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاک نژاد ظهر دوشنبه درجلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گناوه با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال در سطح کشور گفت: شهرستان گناوه با دارا بودن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه، توان بالایی برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه را دارا است.

وی افزود : دولت برای ایجاد اشتغال جوانان تمام توان خود را بکار گرفته است و لذا همه ما باید با همت و تلاش جهادی در این میدان حضور داشته و به تحقق این امر کمک کنیم تا زمینه لازم برای ایجاد اشتغال بیکاران در جامعه فراهم شود.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گناوه، با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بحث اشتغال و رفع مشکل بیکاری بعنوان اصلی ترین معضل شهرستان اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید همه بسترهای لازم برای حل مشکل بیکاری فراهم شده است و اولویت اصلی ما در شهرستان نیز حل مشکل اشتغال است.

پاک‌نژاد گفت: اگر بتوان  مشکلات مربوط به اشتغال را حل کنیم قطعا بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی نظیر طلاق، اعتیاد و... نیز خود به خود حل خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و همکاری بانک های عامل در زمینه اشتغال افزود: بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی سرعت و دقت داشته باشند تا این تسهیلات منجر به ایجاد اشتغال شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر