جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۵۷۳
پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: فرماندار کنگان با تاکید بر حمایت از برنامه جوانان در عرصه‌های گوناگون از افزایش تسهیلات ازدواج بانکی خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده وام ازدواج در کنگان در کوتاه‌ترین زمان پرداخت می‌شود.
به گزارش فکرشهر از تسنیم، فتح الله نوروزی ظهر امروز در جلسه ستاد ازدواج آسان شهرستان کنگان  با تاکید بر توجه به حل مشکلات ازدواج جوانان اظهار داشت: فراهم کردن زمینه برای ازدواج جوانان ، اقدام مثبت اجتماعی و کاری اثرگذار در بعد اجتماعی است.

وی تشکیل خانواده را مهمترین نیاز انسانها ذکر و عنوان کرد: ازدواج دروازه ورود به خانواده، اساس همه تربیت‌های انسانی و عاملی برای حمایت از جوانان به‌عنوان بزرگترین سرمایه‌های کشور است.

فرماندار کنگان با تاکید بر حمایت از برنامه جوانان در عرصه‌های گوناگون از تشکیل ستاد ازدواج آسان در کنگان خبرداد و گفت: جشن ازدواج آسان در کنگان در دی ماه برگزار می‌شود که اولویت اول زوج‌های مددجو  سازمان‌های حمایتی است.

نوروزی هدف از تقویت ستاد ازدواج آسان را تسهیل در تشکیل نظام خانواده برای افراد کم بضاعت دانست و خاطر نشان کرد: ستاد ازدواج آسان با برنامه ریزی مدون و نظام‌مند زمینه را برای ازدواج جوانانی که فاقد تمکن مالی هستند فراهم می‌کند.

وی  با تاکید بر حمایت از برنامه جوانان در عرصه‌های گوناگون از افزایش تسهیلات ازدواج بانکی خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده وام ازدواج در کنگان در کوتاه‌ترین زمان پرداخت می‌شود.

امام جمعه کنگان نیز گفت: عامل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی تاخیر در ازدواج است.

حجت الاسلام محمود محمودی تاخیر در ازدواج را عامل بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی دانست و افزود: فراهم کردن بستر برای ازدواج جوانان وظیفه‌ای همگانی است.

وی بیان کرد: ازدواج امری قرآنی و دستور دین مبین اسلام است و همه باید در قبال این مهم احساس مسئولیت کنند.

امام جمعه کنگان با تشکر از خیران ، مسئولان به‌ویژه فرماندار ، موسسات خیریه و نهادهای امدادی و برخی شرکت‌های منطقه گفت: در سالهای گذشته و با همکاری ستاد ازدواج آسان دهها زوج جوان شیعه و سنی شهرستان کنگان آغاز زندگی مشترک شان را جشن گرفتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر