شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در يك عمليات هماهنگ و از قبل برنامه ريزي شده توسط پلیس پنج شنبه شب، 159 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك در شهرستان تنگستان كشف شد...
کد خبر: ۵۰۶۴۲
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۸

فکرشهر: در يك عمليات هماهنگ و از قبل برنامه ريزي شده توسط پلیس پنج شنبه شب، 159كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك در شهرستان تنگستان كشف شد.

به گزارش فکرشهر، سردار خلیل واعظی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در یک عملیات هماهنگ و از قبل برنامه ریزی شده، پنج شنبه شب، 159کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان تنگستان کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی خود بر باندهای حرفه ای تهیه و توزیع مواد مخدر، فعالیت سرکرده یکی از این باندها را مورد نظارت قرار داد.

وی افزود: این فرد به همراه یکی دیگر از مرتبطین خود محموله مواد مخدر را از یکی از شهرهای جنوبی استان همجوار تهیه و قصد داشت از مسیر استان بوشهر به یکی دیگر از استان ها منتقل کند.

به گفته سردار واعظی خودرو حامل محموله مواد مخدر این باند، پنج شنبه شب، در جاده های مواصلاتی شهرستان تنگستان مورد شناسایی تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان تنگستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: هنگامی که راننده خودرو بدون توجه به اخطارهای پلیس به امید یافتن راه فرار به  مسیر خود ادامه می داد با شلیک چندین گلوله به لاستیک ها مجبور به توقف شد.

فرمانده ارشد پلیس استان بوشهر تصریح کرد: بلافاصله راننده خودرو دستگیر و خودرو به پلیس مبارزه با مواد مخدر تنگستان منتقل شد.

وی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار 159کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

بر اساس این گزارش، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هفت تن و سیصد کیلوگرم مواد مخدر بوسیله پلیس استان کشف شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر