جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۶۴۶
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۸

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: برای حمایت از ناوگان حمل و نقل، بیش از 4هزار حلقه لاستیک با قیمت مصوب بین ناوگان درون و برون شهری استان توزیع شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سید حسین حسینی محمدی افزود: به منظور ساماندهی و رفع مشکلات جابجایی کالا و خدمات، از ابتدای طرح تامین لاستیک ناوگان حمل ونقل (14تیرماه 97) تاکنون 4هزارو 532 حلقه لاستیک جذب و با قیمت مصوب دولتی توزیع شده است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی و اولویت بندی تامین و توزیع تایرهای مورد نیاز از طریق سازمان راهداری و حمل ونقل بار و مسافر صورت می گیرد اضافه کرد: از کل لاستیک های توزیع شده دو هزار و 328 حلقه تولید داخل و دو هزار 204حلقه وارداتی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر تاکید کرد: کار توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان وسایل نقلیه سنگین با نرخ مصوب دولتی، در آینده نیز ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به ساماندهی برخی از نرخ های حمل و نقل بار و مسافر در استان خاطرنشان کرد: تاکنون پیگیری‌های متعددی ازدستگاه های اجرایی به ویژه سازمان حمل و نقل و پایانه ها در راستای رفع مشکلات صنفی کامیون‌داران درخصوص تامین لاستیک صورت گرفته که با مساعدت و جدیت مدیران ارشد استانی موضوع به صورت مستمر در حال پیگیری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر