شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۰۰۱
يکشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۴

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فروش محصول دغدغه اصلی گوجه‌کاران است گفت: صادرات این محصول باید از سر گرفته شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سکینه الماسی اظهار داشت: در استان بوشهر تعداد زیادی از کشاورزان در عرصه تولید گوجه‌فرنگی مشغول به فعالیت هستند و این استان به عنوان قطب گوجه‌فرنگی خارج از فصل کشور شناخته می‌شود.

وی حمایت از کشاورزان و رفع دغدغه‌های آنان را به عنوان یک اولویت مهم دانست و اضافه کرد: فروش محصول یکی از دغدغه‌های مهم کشاورزان گوجه کار جنوب استان بوشهر است و اکنون برای فروش محصول خود با مشکل روبرو هستند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه محصول گوجه‌فرنگی برداشت‌شده روی دست کشاورزان مانده است، گفت: باید با اتخاذ تدابیر مناسب بازار فروش محصول فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه این وضعیت باعث زیان عمده کشاورزان در استان بوشهر می‌شود، تصریح کرد: صادرات این محصول به خارج از کشور باید از سرگرفته شود تا شاهد افت قیمت و زیان کشاورزان گوجه فرنگی کار نباشیم.

الماسی بر لزوم افزایش قیمت خرید تضمینی گوجه‌فرنگی از سوی دولت تاکید کرد و ادامه داد: کشاورزان هزینه‌های بالایی را برای تولید محصول خود متحمل می‌شوند که با قیمت کنونی خرید تضمینی هزینه‌های آنها نیز تامین نمی‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر