جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به همت شهرداری برازجان در راستای نشاط کودکان:
کد خبر: ۵۱۰۹۰
سه‌شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۸

فکرشهر: فضاهای سبز و پارک ها به عنوان یکی از مبانی اصلی توسعه‌ی شهری همواره دارای جایگاه ویژه‌ای در افزایش شادی و نشاط اجتماعی شهروندان هستند و این فضاها را باید پناه گاه آرامش خانواده‌ها و منبع شادی و تخلیه‌ی هیجانات کودکان و نوجوانان دانست، تردیدی نیست که استفاده از طرح های نشاط آور در طراحی و ساخت پارک ها و فضاهای سبز می‌تواند نقش غیرقابل انکاری در بهبود کیفیت زندگی شهری ایفا نماید.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری برازجان، در برازجان نیز پارک ها به عنوان تفرج گاه‌های مهم شهری، محل حضور خانواده و گذران ساعاتی فرح‌بخش به شمار می‌رود و همواره مورد توجه خانواده‌ها قرار داشته است، پارک لاله واقع در ابتدای بلوار آزادی نیز یکی از پارک های برازجان است که به خاطر نوع طراحی و موقعیت جغرافیایی آن با استقبال گسترده شهروندان همراه بوده و ساعات پر ترددی را در طول روز تجربه می کند.
بر همین اساس و با توجه به رویکرد شهرداری برازجان مبنی بر استفاده بهینه از فضای پارک ها، با دستور شهردار برازجان، طرح اصلاح آب نمای این پارک با هدف بهینه‌سازی این فضا در دستور کار قرار گرفت و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

محمد حسن محمدی در این خصوص گفت: فرسودگی و بلااستفاده بودن آب نمای پارک لاله که بخشی از فضای این پارک را اشغال کرده بود ما را بر آن داشت تا جهت استفاده بهتر از این فضا، طرح اصلاح آن را در دستور کار قرار دهیم. به همین خاطر و پس از انجام کارهای کارشناسی نسبت به آغاز عملیات تخریب حوض فرسوده‌ی پارک،  اقدام لازم صورت پذیرفت.
محمدی در خصوص مکان جایگزین این آب نما  گفت: به حول و قوه الهی و با تلاش همکاران پرتلاشمان در حوزه معاونت های عمرانی و اجرایی شهرداری برازجان، طرح زیبای آب نمای ماتریسی در این مکان در دست اجراست که امید است با توجه به مختصات طرح مورد نظر، این مکان به یکی از نقاط زیبای فضاهای تفریحی شهر تبدیل شود و مورد توجه کودکان و نوجوانان عزیزمان قرار بگیرد و بتواند نقش موثری در افزایش نشاط و شادی این عزیزان ایفا نماید.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر