جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۴۹۷
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: امام جمعه دیر گفت: برخی از کارگران که ماه ها در عسلویه مشغول به کار بوده اند الان دغدغه دارند که شاید اخراج بشوند که ما در تماس با مدیرعامل فعلی منطقه ویژه مسائل را منتقل کردیم و وی گفت یک سری کارها در گذشته بدون حساب وکتاب انجام گرفته که قول دادند به نحوی این مشکل را حل کنند و ما هم همچون گذشته پیگیر خواهیم بود.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امروز در خطبه های نمازجمعه بندر دیر با اشاره به سالروز منع حجاب توسط رضاخان قلدر اظهار داشت: این خائن به توصیه اربابان خود جنایتی بزرگ علیه جامعه اسلامی مرتکب شد.

امام جمعه بندر دیر افزود: با آغاز انقلاب زنان جامعه ما به سوی حجاب این ارزش اسلامی سوق پیدا کردند وشاهد حضور بی شمار بانوان در راهپیمایی ها بودیم.

وی عنوان کرد: دشمن از طریق جنگ رسانه ای و شبکه های ماهواره و عده ای غرب زده در داخل هم که میانه ای با ارزش اسلامی ندارند علیه حجاب تبلیغ می کنند.

حسینی با انتقاد از کسانی که به دنبال اختیاری کردن حجاب هستند،گفت: اگر ارزش حجاب برای دختران ما تفهیم شود و بدانند که چه نقشی در استحکام خانواده واقتدار جامعه اسلامی دارد یقینا بازیچه دست بیگانگان نمی شوند.

وی با اعلام اینکه بخشی از حوادث جامعه و طلاق ها ناشی از رعایت نکردن پوشش مناسب و بی حجابی است، یاد آور شد: کسی حق ندارد در عرصه اجتماع با خودنمایی و تحریک دیگران به فروپاشی کانون خانواده ها و گسترش فساد در بین جوانان اقدام کند.

خطیب جمعه دیر افزود: با امر به معروف ونهی از منکر دسیسه دشمن در کم رنگ کردن ارزش های اسلامی در جامعه را ختثی کنیم.

 وی با بیان اینکه قیام 19 دی سال 56 زمینه ساز پیروزی انقلاب در  شد، خاطرنشان کرد: امروز هم با دشمن شناسی واقدام به موقع باید در مقابل نقشه های بیگانگان ایستادگی کنیم.

حسینی ادامه داد: دشمن با جنگ رسانه ای و فشار تحریم ها بدنبال ناامید کردن مردم از نظام اسلامی است که باید توده مردم را به استقامت دعوت کنیم و مسؤولان نیز در حل مشکلات معیشتی مردم قدم های بلند و اساسی بردارند.

وی با اشاره به اینکه بخاطر عدم اقدام به موقع مسؤولان شاهد جو سازی دشمنان در حادثه سقوط اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد علوم وتحقیقات بودیم، افزود: در این گونه موارد باید هوشیار باشیم و امیدواریم با کسانی که در این قضیه مقصر بودند برخورد قانونی صورت گیرد تا بهانه بدست دشمن داده نشود.

امام جمعه بندر دیر تأکید کرد: در کشور اختلاف سلیقه و دعواهای جناحی داریم اما نباید به خاطر اینکه  با کسی مشکلی داریم با ارزش ها و دفاع مقدس به گونه ای برخورد کنیم که ذهن خانواده های شهدا به دفاع مقدس مغشوش شود.

وی با بیان اینکه باید در مقابل دشمن همواره بیدار باشیم، بیان کرد: عملیات کربلای چهار موجب فریب خوردن دشمن و زمینه ساز پیروزی های رزمندگان ما در عملیات های بعدی بود.

حسینی  عنوان کرد: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در پیروزی و تثبیت و تداوم انقلاب با توجه به مسؤولیت های مختلفی که داشت نقشی برجسته ایفا کرد.

امام جمعه دیر با بیان اینکه نباید در بازار مسلمین آشکارا خرچنگ خرید و فروش شود، گفت: طبق فتوای همه علما خوردن خرچنگ حرام است.

حسینی تصریح کرد: برخی از کارگران که ماه ها در عسلویه مشغول به کار بوده اند الان دغدغه دارند که  شاید اخراج بشوند که ما در تماس با مدیرعامل فعلی منطقه ویژه مسائل را منتقل کردیم و وی گفت یک سری کارها در گذشته بدون حساب وکتاب انجام گرفته که قول دادند به نحوی این مشکل را حل کنند و ما هم همچون گذشته پیگیر خواهیم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر