شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۵۸۹
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۳

فکرشهر: کلینیک‌های تخصصی سیار خیریه نورآوران سلامت در بخش ارم شهرستان دشتستان آغاز به کار کردند.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: با مستقرشدن دندانپزشکان و چشم‌پزشکان در کلینیک‌های بیمارستان صحرایی نورآوران سلامت، روزانه ۱۶۰ نفر از بیماران در دو نوبت صبح و بعدازظهر معاینه و درمان می‌شوند.

ماریا خویش دوست افزود: با نشست‌هایی که نماینده بیمارستان نورآوران سلامت، با دندانپزشکان و چشم‌پزشکان و همچنین بینایی سنجان شهرستان دشتستان برگزار کرد، هفت دندان‌پزشک شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت و چهار چشم‌پزشک و بینایی سنج با این بیمارستان اعلام همکاری کرده‌اند که طبق برنامه زمان‌بندی شده به بیماران خدمات ارائه می‌کنند.

مدیر اجرایی کلینیک سیار نورآوران سلامت نیز گفت: دراین طرح ۴۷ نفر شامل ۱۰ چشم‌پزشک، ۳۶ دندان‌پزشک و ۹ تا ۱۱ بینایی سنج همکاری خواهند کرد که بیشترشان از خراسان رضوی هستند و به مدت سه ماه، در شهر تنگ ارم بیماران نیازمند دو بخش ارم و بوشکان را درمان خواهند کرد.

محمود خسروی ادامه داد: در این کلینیک‌های سیار، خدمات دندان‌پزشکی که شامل جرم‌گیری، کشیدن، پر کردن به افراد زیر ۱۵ سال، مادران باردار و شیرده و خدمات چشم‌پزشکی از عمل در اتاق عمل‌های سیار و مجهز تا تجویزعینک رایگان ارائه می‌شود. 

وی بیان کرد: در این دوره سه هزار و ۷۰۰ نفر در بخش چشم و هزار و ۳۸۲ نفر در بخش دندان معاینه می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر