جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۶۷۵
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۷

فکرشهر: مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر از رشد ٢٥ درصدی بودجه مدیریت درمان استان بوشهر طی سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.
بودجه مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهرنسبت به سال گذشته 25درصد رشد داشته است

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، دکتر یلدا دارابی با اشاره به رشد ٢٥ درصدی بودجه در سال جاری گفت: علاوه بر افزایش قابل توجه بودجه درمان تامین اجتماعی استان در سال جاری در بحث جذب اعتبار و پیگیری و وصول اعتبارات سال های ٨٥ لغایت ٩٥ نیز اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.
دکتر دارابی تکمیل کادر تخصصی مراکز درمانی را از اولویت های درمان تامین اجتماعی استان دانست و گفت :جذب پزشک و کادر تخصصی مراکز درمانی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته صد درصد رشد داشته و درهمین مدت ٥٠ نفر به کادر پرستاری مجموعه درمانی تامین اجتماعی استان افزوده شده است .
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر افزود: تعداد تخت های بیمارستان های استان نسبت به سال گذشته بالغ بر دو درصد افزایش یافته است و توسعه دو بیمارستان مهر برازجان و حضرت نبی اکرم (ص)عسلویه در دستور کار می باشد.
دکتر دارابی بیان داشت: همه تلاش خود را در جهت بهبود ارائه خدمات درمانی نوین و با کیفیت به مردم شریف استان بوشهر به کار خواهیم بست  و در این راه از همه ظرفیت ها و قابلیت های استان در راستای توسعه درمان استفاده می کنیم .

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر