جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۷۵۷
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵

فکرشهر: معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان بوشهر گفت: طرح سنجش و ارزیابی ساختار قامت بانوان روستایی این استان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، افسانه سیف زاده افزود: روستاهای هدف استان بوشهر انتخاب شده است و در قالب این طرح کارشناسان نسبت به ارزیابی و سنجش بانوان در این روستاها اقدام می‌کنند.

وی گفت: پس از انجام ارزیابی، نتایج این طرح جمع‌بندی و بانوان مستعد در فازهای بعدی به سمتی سوق پیدا می ‌کنند که در فضای مشخصی به فعالیت ورزشی بپردازند.

سیف زاده افزود: زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای استان برای  مردان  با ایجاد چمن‌های مصنوعی فراهم شده که انتظار است با افتتاح خانه‌های روستایی فعالیت ورزشی بانوان نیز در روستاها رونق گیرد.

وی با اشاره به اعزام بانوان استان بوشهر به مسابقات کشوری در رشته ورزشی پیرامید گفت: بانوان استان در مسابقات منطقه‌ای حائز رتبه نخست شده و مجوز حضور در مسابقات کشوری این رشته را دریافت کردند.

سیف زاده افزود: پیرامید یک رشته ذهنی و بصورت گروهی است که بیشتر در مراسم افتتاحیه ها انجام می شود.

وی گفت: جشنواره‌های بازی‌های بومی و محلی استان بوشهر نیز هفته آینده به میزبانی شهرستان کنگان در روستای شیرینو برگزار می شود.  این جشنواره با عنوان «دا» برگزار و هر شهرستان یک تیم برای اجرای آئین‌های محلی به این رقابت ها اعزام می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر