جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر:
کد خبر: ۵۱۹۱۷
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۳

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: مشکل سند منازل روستای وحدت آباد تا پایان سال حل می شود.

به گزارش فکرشهر از فارس، حمیدرضا حیدری بریدی امروز در بازدید از روستای وحدت آباد بخش بردخون اظهار داشت: انقلاب اسلامی مرهون ایثار شهدا و تلاش همه اقشار جامعه به ویژه روستاییان است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با تأکید بر رفع مشکلات جامعه روستایی، افزود: مردم روستای وحدت آباد خواستار تعیین تکلیف سند منازل خود هستند که امیدواریم تا پایان سال این مشکل حل شود.

در این بازدید که مدیر بنیاد مسکن شهرستان دیّر نیز حضور داشت، مدیرکل بنیاد مسکن استان ضمن حضور در منزل یکی از بیماران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با وی دیدار کرد.

در ادامه از ایثارگر و کارآفرین روستا و دو نفر از دانش آموزان موفق روستا با تقدیم هدایایی تجلیل شد و ضمن بازدید آنان از امامزاده پیر مراد نشستی با شورای اسلامی و دهیار روستا و تعدادی از اهالی تشکیل شد.

عیسی حسنی دهیار روستای وحدت آباد اظهار داشت: روستای وحدت آباد یکی از روستاهای بخش بردخون است که پس از سیل سال 65 بنا شد اما دارای مشکلات و نیازهایی نظیر احداث پارک و بوستان، تعیین تکلیف اسناد منازل، آسفالت کوچه ها و معابر، احداث سالن ویژه بانوان، احداث ساختمان دهیاری، خانه بهداشت و همکاری در زمینه تجهیز و ساماندهی فضای تفریحی امامزاده پیر مراد است که نیاز به حمایت مسئولان دارد.

وی خواستار تجهیز و تکمیل خانه هلال شد و گفت: این مرکز به عنوان اولین خانه هلال روستایی بخش برای فعالیت نیازمند مشارکت مسئولان است.

عبدالحمید حسینی عضو شورای روستا خواستار تسریع در رفع مشکل سند منازل مسکونی شد و گفت: امیدواریم بنیاد مسکن در زمینه قیمت گذاری اراضی مسکونی وضعیت اقتصادی مردم را در نظر بگیرد.

وی بر مشارکت در تکمیل مسجد مدینه روستا تأکید کرد و افزود: وضعیت زمین های تحت تملک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مشخص شود تا زمینه ساخت و ساز و توسعه روستا فراهم گردد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر