جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۹۴۷
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

فکرشهر: رئیس هیات والیبال استان بوشهر در گفتگو با فارس گفت: پس از درخواست‌ها و نامه نگاری‌های والیبالیست‌ های دشتستانی به مرکز استان‌ این موضوع پیگیری شده و وی از مسؤولیت خود عزل شد.

به گزارش فکرشهر از فارس، در چند روز گذشته مسؤولان هیات‌های والیبال بخش‌های دشتستان در نامه‌هایی در خصوص تبعیض، بی عدالتی و بی تفاوتی به تیم‌ها و بخشهای فعال دشتستان، از عملکرد سید عباس امیری مسؤول هیات والیبال این شهرستان گلایه کردند.

غلامرضا گنجی در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص نارضایتی والیبالیست‌ها از عملکرد مسؤول هیات والیبال شهرستان‌دشتستان اظهار داشت: پس از درخواست‌ها و نامه نگاری‌های والیبالیست‌ های دشتستانی به مرکز استان‌ این موضوع پیگیری شده و وی از مسؤولیت خود عزل شد.

رئیس هیات والیبال استان بوشهر افزود: عزل مسؤول سابق هیات والیبال دشتستان به خود وی و اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان اعلام شده است.

وی گفت: در حال حاضر نیز منتظر اعلام اداره ورزش و جوانان دشتستان هستیم که هر چه زودتر فردی شایسته را برای تصدی این منصب به هیات والیبال استان معرفی نمایند در غیر این صورت این موضوع را از استان پیگیری خواهیم نمود.

گنجی در خصوص سنگ اندازی های ایجاد شده در عزل مسؤول سابق هیات والیبال دشتستان عنوان کرد: مقاومت‌هایی در این خصوص شکل گرفته که امیدواریم هر چه زودتر و بدون حاشیه مسؤول جدید این رشته ورزشی معرفی شود تا دغدغه جوانان والیبالیست دشتستان مرتفع گردد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر