جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ رئيس اتحاديه صنف تره بار فروشان شهرستان دشتستان:
فکرشهر: خودروهای دوره گرد غير بومی روزانه در سطح شهرستان دشتستان حدود ١٥ تن ميوه می فروشند...
کد خبر: ۵۲۱۶۲
چهارشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

فکرشهر: خودروهای دوره گرد غير بومی روزانه در سطح شهرستان دشتستان حدود ١٥ تن ميوه می فروشند.

به گزارش فکرشهر، رئيس اتحاديه صنف تره بار فروشان شهرستان دشتستان در خصوص دست فروشان و فعالت خودروهای دوره گرد گفت: خودروهای دوره گرد غير بومی روزانه در سطح شهرستان دشتستان حدود ١٥ تن ميوه را بدون پرداخت ماليات، عوارض، هزينه برق و ساير هزينه های جاری به فروش مي رسانند كه اين موضوع تهديدی جدی برای كسبه های قانون مدار ما می باشد.

صفدری بیان کرد: با توجه به فعاليت خودروهای دوره گرد در يك سال اخير ٢٠ درصد از كسبه های تحت پوشش اتحاديه اقدام به جمع آوری واحد های صنفی خود کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در اين فصل از سال اين روند تهديدی جدی به ٢٢٠ واحد فعال اتحاديه صنف ميوه و تره بار شهرستان دشتستان است، گفت: این مشکل در ديگر رسته های شغلی اعم از فروشندگان كفش، خوار و بار فروشان و به خصوص فروشندگان مواد غذايی که دوره گرد ها تهديدی برای سلامت شهروندان هستند، نیز وجود داشته و دیده می شود.

رئيس اتحاديه صنف تره بار فروشان شهرستان دشتستان بیان کرد: از مجموعه شهرداری درخواست داریم برای پيشگيری از هر گونه سوءاستفاده احتمالی و اعتراض شديد كسبه، اقدامات قانونی در خصوص جمع آوری و رفع مشكلات فوق با اين اتحاديه همكاری کنند.

صفدری گفت: در صورت عدم اقدامات قانوني، اين اتحاديه هيچگونه مسووليتی در خصوص اعتراض و يا تجمع متصديان واحد ها صنفی فوق را ندارد.

نظرات بینندگان
هیبت آله ابوالفتحی ممتاز
|
-
|
پنجشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
سلام خدمت دوستان وهمکاران همین طور که اطلاع دارید شما درست می فرمایید اما همین دورگرها هستند که از میدان تره بار برازجان خریداری می کنند اما تمام دست فروشان و مغازه داران بومی حاضر در بازار روز متصفانه دارند از کازرون و شیراز بار می آورند شما رئیس اتحادیه فکری به حال این کنید. با تشکر هیبت آله ابوالفتحی. میدان تره بار 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر