جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
کد خبر: ۵۲۳۳۴
سه‌شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵

فکرشهر: مدیرکل دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: طرح سراسری کاروان نشاط و امید در روستاهای ۱۰ شهرستان استان بوشهر راه‌اندازی شد.

به  گزارش فکرشهر از تسنیم ، عباس برزگرزاده ظهر امروز در افتتاح طرح نشاط اجتماعی درروستاهای شهرستان عسلویه از افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های روستائیان شهرستان عسلویه  خبرداد و اظهار داشت: این نمایشگاه در قالب طرح نشاط اجتماعی راه‌اندازی شده و در این نمایشگاه دستاوردهای سنتی و صنایع دستی متعدد مردان و زنان شهرستان  عسلویه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح سراسری کاروان نشاط و امید در 10 شهرستان استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی در هر شهرستان 2 روستای هدف میزبان این کاروان هستند.

مدیرکل دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در قالب کاروان‌های یاد شده خبر داد و بیان کرد: برپایی غرفه مشاوره خانواده، شنوایی سنجی و بینایی سنجی در قالب طرح کاروان نشاط و امید ارائه می‌شود.

 برزگرزاده برپایی نمایشگاه عروسکی، غرفه کودک، اجرای موسیقی محلی، قصه گویی و نقالی کودکان و نوجوانان را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: اجرای تئاتر خیابانی، معرفی کتاب و مسابقه از دیگر برنامه‌هایی است که در قالب این کاروان در روستاهای هدف انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طرح ملی کاروان نشاط وامید انقلاب در 20 روستای هدفگذاری شده استان بوشهر اجراء می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر