جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به همت شهرداری برازجان در پنجمین روز از دهه فجر؛
فکرشهر - اسماء بوستانی: سه شنبه 16 بهمن ماه 97، به همت شهرداری برازجان  و با حضور مسوولین سه پروژه در برازجان افتتاح شد...
کد خبر: ۵۲۵۷۰
سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۶

فکرشهر - اسماء بوستانی: سه شنبه 16 بهمن ماه 97، به همت شهرداری برازجان  و با حضور مسوولین سه پروژه در برازجان افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر، شهردار برازجان در آیین افتتاح پارک پیام، مبلغ این پروژه را 6000 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: مساحت کل طرح 2500 مترمربع است که در این پارک آبنمای موزیکال، نورپردازی، محوطه سازی به مقدار 1000 مترمربع، اجرای تاسیسات برق و مکانیک و اجرای فضای سبز به مساحت 1100 متر مربع، جهت رفاه حال شهروندان عزیز انجام شده است.

بر اساس این گزارش محمد حسن محمدی در افتتاح پروژه فضای سبز جنب پمپ گاز 28 هکتاری بیان کرد: مبلغ این پروژه 2500 میلیون ریال و مساحت کل این طرح 3500 متر مربع است.

محمدی ادامه داد: در این طرح سنگ جدول به طول 700 متر، کف سازی به مساحت 1640متر مربع، آبنما با مساحت 30 متر مربع و تاسیسات برقی و مکانیکی انجام شده است.

شهردار برازجان در آیین افتتاح پروژه آسفالت خیابان جنب بازارچه ماهی و میگو، اظهار داشت: مبلغ کل این پرژه 2800 میلیون ریال بوده است، در این طرح اجرای سنگ جدول، زیرسازی، آسفالت به مساحت 4000 مترمربع و جابجایی تاسیسات برق انجام شده است.

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان و دیگر مسوولین دشتستان از آبنمای سنگی خیابان مولوی نیز بازدید کردند.

برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر