شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۶۶۹
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸

فکرشهر: فرماندار شهرستان جم گفت: حوزه راه ها و مسیرهای شهرستان جم یکی از دغدغه های دیرینه مردم این شهرستان بوده که طی یکسال اخیر بیش از 137 میلیارد تومان از بودجه نفت برای اصلاح و بهسازی مسیرهای مواصلاتی شهرستان جم هزینه شده است.
 

به گزارش فکرشهر از فارس، محمد حسینی با تبریک سالگرد چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان انتظار دارند مردم در 22 بهمن در صحنه حضور نداشته باشند و حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تلاش دشمن را به یاس و ناامیدی بدل خواهد کرد.

فرماندارجم افزود: مراسم راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال بسیار حائز اهمییت است و مردم باحضور باشکوه و بی‌نظیر خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد  و این مراسم پرشورتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: امروزه دشمن به‌دنبال این است که با توطئه‌های اجتماعی وحدت را به اختلاف، با توطئه‌های روانی اعتماد را به بی‌اعتمادی و با توطئه‌های اقتصادی تلاش و جهاد را به تنبلی تبدیل کند.

حسینی حاطرنشان کرد: ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده طی سال‌های پس از انقلاب به مردم ضرورت دارد و  علاوه بر ایجاد امید در این است که مردم متوجه شوند مسؤولان به نمایندگی از آن‌ها مشغول خدمت هستند.

وی با اشاره به پروژه‌های دهه فجر اظهار داشت: طی یکسال گذشته 72 پروژه با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان اجرایی شده است و مردم خدمات ارائه شده را به عینه می‌بینند.

فرماندار جم تصریح کرد: حوزه راه‌ها و مسیرهای شهرستان جم یکی از دغدغه‌های دیرینه مردم این شهرستان بوده که طی یک‌سال اخیر بیش از 137 میلیارد تومان از بودجه نفت برای اصلاح و به‌سازی مسیرهای مواصلاتی شهرستان جم هزینه شده است.

وی افزود: در دهه‌فجر سال جاری فاز اول مسیر جم به پالایشگاه به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی فاز دوم این مسیر نیز آغاز شده است و همچنین اجرای باند دوم مسیر جم به فیروزآباد استان فارس که یکی از مطالبات مردم بود عملیات آن آغاز شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر