شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۷۸۳
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۷

فکرشهر: استاندار بوشهر از افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۰ پروژه با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان در شهرستان گناوه خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر یکشنبه در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان گناوه با تبریک دهه فجر اظهار داشت: چهل سال از پیروزی انقلاب گذشته و مردم همواره از این انقلاب حمایت و پشتیبانی می‌کنند و به آرمان‌های انقلاب پایبند هستند.

 وی با دعوت از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: فردا مردم استان بوشهر همگام با مردم سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند و بار دیگر وفاداری خود به نظام و انقلاب را به جهانیان نشان می‌دهند.

 استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم خاطرنشان کرد: مردم شایسته بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستند و باید از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود خدمات رسانی به مردم بهره ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

 گراوند بیان کرد: در دهه فجر به منظور دیدار با مردم و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و تولیدی به تمام شهرستان‌ها سفر کردیم و ضمن افتتاح پروژه‌ها از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های مردم نیز آشنا شدیم.

 استاندار بوشهر از افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۸۰ میلیارد تومان در شهرستان گناوه خبر داد و افزود: در دهه فجر امسال ۴۰ پروژه در شهرستان گناوه به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی ۱۰ پروژه نیز آغاز شد که ۱۸۰ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

 بر اساس این گزارش در سفر استاندار بوشهر به شهرستان گناوه چند پروژه افتتاح و عملیات اجرایی چند پروژه نیز آغاز شد.

 طرح اقتصادی کارگاه تولیدی پوشاک، فاز نخست محور ساحلی مال خلیفه به قلعه حیدر و فاز نخست استادیوم شماره ۲ امید گناوه از پروژه‌هایی بود که مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر