جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال
کد خبر: ۵۲۸۳۳
سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰

فکرشهر: از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز پارس جنوبی مهمان نفت مسجد سلیمان است.
 

به گزارش فکرشهر از فارس، امروز از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مسجد سلیمان به مصاف نفت این شهر می‌رود.

نماینده استان بوشهر با کسب 20 امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارد و نفت مسجد سلیمان نیز با 15 امتیاز در رتبه 13 جدول حضور دارد.

مسجد سلیمانی‌ها با 20 گل خورده یکی از تیم‌های ضعیف خط دفاعی لیگ را دارند و با توجه به حضور پرتعداد مهاجمان پارس جنوبی در خط حمله به نظر می‌رسد بازی جذابی در انتظار هواداران دو تیم است.

خداحافظی تارتار و خطیب سرمربی و سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم از هواداران به دلیل مشکلات مالی قبل از این مسابقه و دوباره بازگشتن به تیم این نگرانی را در هواداران ایجاد کرده که احتمال دارد مشکلات مالی جمی‌ها روی نتیجه این مسابقه تاثیرگذار باشد.

باید دید در پایان این مسابقه چه نتیجه‌ای به دست می‌آید؟ آیا نماینده استان بوشهر در رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند به نتایج خوب خود در این رقابت‌ها ادامه دهد یا خیر؟

پارس جنوبی و نفت مسجد سلیمان امروز از ساعت 17:15 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم می‌روند که رضا مهدوی این دیدار را قضاوت می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر