شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۹۰۰
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: مربی تیم شهرداری ماهشهر گفت: هدف باشگاه شهرداری ماهشهر حفظ سهمیه نماینده خوزستان در لیگ دسته اول است که امیدوارم به این مهم دست یابیم.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، کورش بختیاری‌زاده عصر امروز  پس از تساوی بدون گل تیم شهرداری ماهشهر مقابل شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران با قدردانی از تلاش بازیکنان ماهشهری اظهار داشت: امروز بازیکنان تیم شهرداری ماهشهر بدون هیچ اشتباهی تاکینکها  را در زمین حریف اجرا کردند.      

وی با بیان اینکه تیم شاهین بوشهر یکی از تیمهای بزرگ کشور است افزود: این تیم که از مربی با دانش خوزستانی همچون عبدالله ویسی بهره میبرد و امروز بازی جوانمردانه‌ای از خودش ارائه کرد.

مربی تیم شهرداری ماهشهر تصریح کرد: امروز ما در زمین شاهین نیازمند امتیاز بودیم تا از شرایط بحرانی خارج شویم.

بختیاری‌زاده تغییر پیایی مربیان در لیگ یک را امری بدیهی عنوان کرد و گفت: مدیران باشگاههای لیگ دسته اول کشور دنبال نتیجه و صعود به لیگ برتر هستند و هیچ مربی حاشیه امنیتی در لیگ یک ندارد.

  وی ماندگاری در لیگ دسته اول را هدف باشگاه شهرداری ماهشهر دانست و بیان کرد: هدف باشگاه شهرداری ماهشهرحفظ سهمیه نماینده خوزستان در لیگ دسته اول است که امیدوارم به این مهم دست یابیم.

در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول باشگاه‌های فوتبال کشور، شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی این شهر میزبان شهرداری ماهشهر بود که این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر