سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۰۷۵
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۴

فکرشهر: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در سال جاری میزان کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ارسطو ترکمان‌منش اظهار داشت: بیش از ۱۹ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۱۱ ماهه سال جاری در استان بوشهر کشف شده است که نسبت به سال قبل دارای افزایش ۲۰ درصدی است.

وی با اشاره به اینکه چهار تن مواد مخدر توسط دریابانی و ۹ تن توسط نیروی انتظامی کشف شده است، ادامه داد: ۳.۷ تن توسط اداره‌کل اطلاعات، ۲.۲ تن توسط اطلاعات سپاه امام صادق و ۴۸۰ کیلوگرم توسط منطقه دوم دریایی سپاه و هفت کیلوگرم توسط گمرک کشف شده است.

ترکمان‌منش از افزایش ۱۵۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در قالب عملیات مشترک با دیگر استان‌ها خبر داد و افزود: در این راستا ۵.۶ تن انواع مخدر در عملیات مشترک پلیس بوشهر، فارس، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد کشف شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر میزان کشفیات مواد مخدر در آب‌های استان بوشهر را ۱۴.۴ تن عنوان کرد و افزود: میزان کشفیات در آب‌های استان بوشهر نسبت به سال قبل افزایش ۹۳ درصدی دارد.

وی از دستگیری دو هزار و ۷۱۱ متهم و توقیف ۳۰ خودرو در سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت ۴۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر شناسایی و منهدم شده است.

ترکمان‌منش از دیگر کشفیات اداره‌کل اطلاعات استان به کشف یک‌میلیون و ۷۳۶ هزار قرص روان‌گردان و دو هزار لیتر مواد پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی اشاره کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر