جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۲۴۶
شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۸

فکرشهر: مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از توزیع روزانه ۳۵ تن گوشت مرغ به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار هرکیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از تسنیم، احمد جهانگیرلو با بیان اینکه گوشت مرع به دو قیمت دربازار توزیع می‌شود اظهار داشت: رستوران‌ها و فروشندگان مواد غذایی، گوشت مرغ را از فروشگاه‌های بازار تهیه می‌کنند و برای تنظیم بازار محصولات پروتئینی، توزیع گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز در بازار با قیمت مصوب تنظیم بازار ویژه قشرهای مختلف مردم توزیع می‌شود.

وی از توزیع گوشت مرغ  با قیمت مصوب خبر داد و افزود:روزانه 35 تن گوشت مرغ به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار هرکیلوگرم 11 هزار و 500 تومان در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر توزیع می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: این میزان گوشت مرغ از طریق فروشگاه‌های مختلف در شهرهای استان بوشهر توزیع می‌شود که جوابگوی نیاز شهروندان است.

جهانگیرلو بیان کرد: در مرکز استان بوشهر روزانه در 5 نقطه 15 تن گوشت مرغ به قیمت مصوب 11 هزار و 500 تن توزیع می‌شود و این در حالی است که گوشت مرغ آزاد در فروشگاه‌های مختلف با قیمت زیر 14 هزار و 900 تن عرضه می‌شود.

وی از عرضه گوشت قرمز وارداتی خبر دادو خاطر نشان کرد: 7.5  تن گوشت گرم گوسفندی و 30 تن گوشت منجمد گوساله برزیلی تامین و به‌زودی در استان بوشهر توزیع می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهرگفت: براساس برنامه ریزی انجام شده با استمرار توزیع روزانه 35 تن گوشت مرغ گرم در این استان صف‌های طولانی برای خرید این کالا پایان می‌یابد.

جهانگیرلو با اشاره به جوجه‌ریزی در مرغ‌داری استان بوشهر تاکید کرد: توزیع گوشت مرغ با قیمت مصوب به صورت مستمر ادامه دارد و جای هیچگونه نگرانی نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر