جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۵۷۴
سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۸

فکرشهر: بخشدار آبدان گفت: بسترهای لازم برای جذب مسافران و گردشگران نوروزی فراهم شده است

به گزارش فکرشهر از فارس، ابوالحسن گنخکی صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با اشاره به اینکه آبدان به عنوان دروازه ورودی چهار شهرستان جنوبی استان شناخته می‌شود، اظهار داشت: باید همه امکانات رفاهی و خدماتی مورد نیاز گردشگران و مسافران نوروزی فراهم شود.

بخشدار آبدان با تاکید بر ضرورت توجه به رفاه گردشگران و مسافرین نوروزی افزود: کلاس‌های درس مدارس، سالن‌های ورزشی و مهمان‌سرای ادارات بخش برای اسکان مسافرین نوروزی آماده می‌شود و دستگاه‌های اجرایی با تعامل موثر آماده استقبال از مسافرین نوروزی می‌شوند.

وی با اشاره به پتانسیل‌های گردشگری این منطقه بیان کرد: کوه نمک جاشک، چشمه و بیشه تنگ‌نخل و تنگ‌خوش، چشمه آب‌گرم طبیعی گنوی و سورو، چاه باستانی رمیله، بقعه‌های امام‌زادگان و طبیعت بکر از ظرفیت‌های مناسب برای جذب گردشگر و مسافرانوروزی در بخش آبدان است.
 

گنخکی با اشاره به امکانات رفاهی فراهم شده در روستای جاشک به عنوان روستای هدف توسعه گردشگری بخش آبدان گفت: در این روستا امکانات لازم جهت اسکان و پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی در قالب چهار اقامت‌گاه بوم‌گردی و همچنین نمایشگاه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های روستایی و عشایری تدارک دیده شده است و در ایام نوروز جشنواره آیین‌های نوروزی در این روستا برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر