جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۷۴۹
سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: در سال جاری برای رفع مشکل آب این استان ۴۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، رضا عوض پور عصر سه شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان دشتی اظهار داشت: این اعتبارات در زمینه‌های سد سازی، حفر چاه، توسعه و نوسازی شبکه و غیره هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بخشی از این اعتبارات تخصیص یافته است، افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر آب یکی از مهمترین دغدغه و چالش در سطح کشور است امسال توجه جدی به آن صورت گرفته است.

عوض پور بیان کرد: در سال آینده نیز هیچ محدویتی برای رفع مشکل آب در سطح استان وجود ندارد و در جهت رفع مطالبات مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزیم.

وی با بیان اینکه طرح‌های آبخیزداری در سطح شهرستان تقویت می‌شود، خاطر نشان کرد: تلاش داریم برای گلخانه‌های استان تسهیلات کم بهره پرداخت کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر از نهایی شدن سند آمایش استان خبر داد و گفت: بزودی از این سند در مرکز کشور دفاع خواهیم کرد و در این سند بایدها و نبایدهای استان استخراج شده است.

وی با تاکید بر اینکه منظر شهرهای استان در ایام نوروز تغییر می‌کند، تصریح کرد: در سال آینده علی رغم همه مشکلات چشم انداز خوبی برای استان پیش بینی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر