شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۷۵۷
سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

فکرشهر: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با الگوبرداری از شهدا در انجام‌وظیفه و حفظ سنگر خط مقدم نبرد در نظام سلامت از هیچ تلاشی برای ارائه خدمت به مردم دریغ نخواهیم کرد و از هیچ پدیده‌ای هراس نداریم.
برای حفظ نظام سلامت کشور، از هیچ پدیده‌ای هراس نداریم

به گزارش فکرشهر از فارس، سعید نمکی صبح امروز در پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت در پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در استان بوشهر اظهار داشت: با درسی که از شهدای گران‌قدر و خانواده‌های ایثار گران آموخته‌ایم در زیر خیمه ولایت نمی‌گذاریم کوچک‌ترین تعرضی به این سرزمین صورت گیرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به رشادت‌های ایثارگران در تمامی صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی افزود: با هیچ جایی سر جنگ نداریم اما در دفاع از سرزمین خود مانند شهدای هشت سال دفاع مقدس تا آخرین قطره خون خود ایستادگی خواهیم کرد.

دعای مادران شهدا بیمه‌کننده انقلاب و نظام اسلامی است
وی خاطرنشان کرد: آنچه این انقلاب و سرزمین اسلامی را بیمه کرده است آه سحرگاهی مادران شهدا و دعای جانبازان است؛ یکی دیگر از درس‌های بزرگی که از شهدا گرفته‌ایم درس خدمت به مردم است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با الگوبرداری از شهدا در انجام‌وظیفه و حفظ سنگر خط مقدم نبرد در نظام سلامت از هیچ تلاشی برای ارائه خدمت به مردم دریغ نخواهیم کرد و از هیچ پدیده‌ای هراس نداریم.

شهادت کادر اورژانس هوایی نمونه‌ای از ادامه دادن راه شهیدان در عرصه خدمت به مردم است
دکتر نمکی خاطرنشان کرد: شهادت کادر اورژانس هوایی در عملیات نجات جان مادر باردار نمونه‌ای بارز از ادامه دادن راه شهیدان در عرصه خدمت‌رسانی به مردم است.

وی افزود: حتی تقدیم ۵ شهید اورژانس هوایی نیز موجب توقف خدمت نشد و بلافاصله تیم دوم اورژانس هوایی با الگوی برداری از راه شهدا به نجات جان مادر و نوزادش به پرواز درآمد.

نمکی با آرزوی طول عمر و سلامت برای خانواده‌های شهدا و سلامتی برای یادگاران دفاع مقدس گفت: پیام دیگر شهدای ما به بیرون از مرزهای میهن اسلامی است و این پیام دربرگیرنده نکته مهمی است که به این سرزمین نمی‌توان نگاه چپ کرد و کوچک‌ترین تعرض با پاسخی قاطع همراه خواهد بود.

پنجمین کنگره ملی شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تالار بزرگ لیان استان بوشهر در حال برگزاری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر