شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۴۳۲
پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

فکرشهر - کوروش امینی: به مناسبت ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس‌(ع) و روز جانباز امام جمعه برازجان با جمعی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس شهرستان دشتستان  دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش فکر شهر، شامگاه چهارشنبه حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان به همراه مسوول ستاد نمازجمعه  با سه نفر از جانبازان، حاج مسلم مجاهد ، حاج اکبر نجات الهی ومریدیان دیدار کردند.

امام جمعه برازجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: جانبازی، مدال افتخاری است که پروردگار این نعمت گرانقدر و ارزشمند را به افراد مخلص و با ایمان خود عنایت می‌کند و اکنون این نعمت گرانبها نصیب شما بزرگواران و بندگان خوب خدا شده است.

حسن مصلح با بیان اینکه جانبازان عزیز ما در جنگ تحمیلی به خوبی موفق شدند که راه حضرت ابوالفضل‌ العباس(ع) ادامه دهند، ابراز داشت: روز جانباز یادآور دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های جانبازان هشت سال دفاع مقدس است و باید نسل به نسل در جامعه منتقل شود.

مصلح خاطرنشان کرد: امروز پایداری، صبر و استقامت جانبازان برای قشرهای مختلف مردم الگو شده است و باید این منش و شیوه زندگی این بزرگواران به نسل جوان ما بیش از پیش انتقال یابد.

به گزارش فکرشهر، در این دیدار جانبازان نیز به بیان نظرات و مسائل خود با امام جمعه برازجان  پرداختند و از حضور امام جمعه و همراهان تقدیر کردند.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر