شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۵۴۵۴۲
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۱

فکرشهر: استاندار بوشهر یکی از اولویت‌های بخش آب استان را نوسازی خطوط آب عنوان کرد و گفت: چهار استان به عنوان استان‌های معین برای نوسازی شبکه آبرسانی استان بوشهر همکاری می‌کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در بازدید از روند نوسازی شبکه آبرسانی بوشهر اظهار داشت: یکی از مهمترین و اساسی‌ترین مسائل در استان بوشهر آب است که طی سال‌های گذشته مشکلاتی را در استان شاهد بوده‌ایم.

وی از فرسودگی شبکه‌های آبرسانی به عنوان یکی از مشکلات اساسی استان بوشهر یاد کرد و ادامه داد: یکی از اولویت برنامه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اصلاح شبکه آبرسانی است که با جدیت دنبال می‌شود.

استاندار بوشهر از همکاری استان‌های معین برای نوسازی شبکه آبرسانی استان خبر داد و بیان کرد: استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، فارس و تهران برای تسریع در روند اجرای شبکه آبرسانی استان بوشهر تعیین شده‌اند.

وی با بیان اینکه تلاش شده تا تابستان امسال مشکلات سال قبل در زمینه تأمین آب مورد نیاز تکرار نشود، خاطرنشان کرد: طرح‌های متعددی را برای این مهم در دستور کار داریم که افزایش ظرفیت طرح‌های آب‌شیرین‌کن از جمله این برنامه‌ها است.

گراوند از حفر و تجهیز چاه‌های آب شرب و افزایش ظرفیت منابع آبرسانی استان خبر داد و افزود: علاوه بر اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن، ظرفیت آب شیرین‌کن ۱۰ هزار متر مکعبی بوشهر افزایش می‌یابد.

وی بر لزوم سرعت‌بخشیدن به طرح‌های آبرسانی استان تاکید کرد و ادامه داد: اعتبارات آبرسانی ۱۰۰ درصد تخصیص می‌یابد و امیدواریم شاهد تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی استان بوشهر باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر