شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۵۴۷
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: مأموران انتظامی موفق شدند یک دستگاه کامیون حامل 900 کیلو گرم گوشت قرمز فاقد مجوز وزارت بهداشت را توقیف کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ رضا اسماعیلی در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و فرآورده‌های گوشتی و تشدید نظارت بر واحدهای نگهداری و حمل مواد غذایی، مأموران ایستگاه بازرسی "شهیدموسوی" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون یخچال‌دار مخصوص حمل موادغذایی مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم افزود : مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو 900 کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز وزارت بهداشت که به صورت غیرقانونی از استان بوشهر در حال انتقال به یکی از استان‌های هم‌جوار بود کشف و توقیف کردند.

وی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش محموله گوشت توقیفی کشف شده یک میلیارد ریال اعلام شده است، عنوان داشت: در همین رابطه یک نفر متهم دستگیر شد و پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

اسماعیلی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه  فعالیت غیرمجاز از جمله توزیع کالاهای ممنوعه غیربهداشتی مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر