جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۵۹۱
سه‌شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۷

فکرشهر:  فرماندار گناوه گفت: هدر رفت آب از موضوعات مهمی است که باید جدی گرفته شود و در جاهایی که خط انتقال آب نیاز به بازسازی یا تعمیر دارد حتماً در دستور کار اداره آب باشد و اقدام شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاک نژاد صبح سه شنبه در نشست کمیسیون حفاری شهرستان گناوه گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر تعداد مسافران و گردشگران در شهر کمتر و ماه مبارک رمضان هم در پیش است این ایام بهترین زمان برای انجام حفاری‌ها است و باید قبل از آن بخصوص در شش ماه اول سال کارها انجام شود تا با مشکلات برخورد نکنیم.

وی با اشاره به مهمترین حفاری‌های سطح شهر و خارج از شهر گناوه گفت: هماهنگی دستگاه‌های خدمات رسانی برای اجرای پروژه‌ها لازم است و باید در این زمینه هماهنگی خوبی داشته باشند تا بتوان این پروژه‌ها را در شش ماهه اول سال انجام داد.

فرماندار گناوه افزود: برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌ها دستگاه‌ها باید با هماهنگی و تعامل در انجام وظایف محوله فعالیت کنند.

پاک نژاد تصریح کرد: نظارت بر پروژه‌ها و تکمیل فرم تسویه حساب نیز از مواردی است که ادارات مختلف در این زمینه کارهای لازم را انجام خواهند داد.

وی گفت: ضمانت نامه حسن انجام کار پیمانکاران از موارد مهم در اجرای این پروژه‌ها است که حتماً باید از پیمانکاران گرفته شود تا کارها به خوبی پیش رفته و بر اساس شرح وظایف عمل کنند که بیشتر این کار با شهرداری مرتبط است.

پاک نژاد اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که مردم بندر ریگ در سال گذشته در زمینه آب داشتند بازسازی و نوسازی خط اتصال پوزه گاه به بندر ریگ از موارد بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر خط انتقال از پوزه گاه به بندر ریگ شروع شده و تا سه راهی بندر ریگ رسیده که لازم است تا طرح هر چه زودتر تکمیل شود.

وی گفت: هدر رفت آب از موارد و موضوعات مهمی است که باید جدی گرفته شود و در جاهایی که خط انتقال آب نیاز به بازسازی یا تعمیر دارد حتماً در دستور کار اداره آب باشد و اقدام شود که هدر رفتی در زمینه آب را نداشته باشیم.

وی گفت: آبی که در اختیار شهرستان قرار می‌گیرد سهمیه بندی است و باید با مدیریت درست از آن استفاده کرد تا مشکلی بخصوص در فصل گرما برای مردم به وجود نیاید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر