جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی « فکرشهر»
فکرشهر - اسماء بوستانی: دومین نشست سمینار «بانو تو باشکوهی» به همت فرااندیشان آتیه جنوب، ۲۷ فروردین ماه ۹۸ در سالن اجتماعات فرمانداری دشتستان، با تدریس طاهره توکلی (مدرس و روانشناس) دشتستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۵۹۸
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

فکرشهر - اسماء بوستانی: دومین نشست سمینار «بانو تو باشکوهی» به همت فرااندیشان آتیه جنوب، ۲۷ فروردین ماه ۹۸ در سالن اجتماعات فرمانداری دشتستان، با تدریس طاهره توکلی (مدرس و روانشناس) دشتستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، مدرس سمینار هدف از تشکیل دوره های بانوان باشکوه را تلاش در خصوص متفاوت بودن بانوان اعلام کرد و اظهار داشت: مهم ترین دارایی هر انسان زمان است؛ یک بانوی موفق قدر زمان خود را می داند، متفاوت است و می داند چگونه با فرزندانش صحبت کند، اشتباه خود را به دلیل بالا بودن عزت نفس می پذیرد و قدرت عذر خواهی را دارد.

طاهره توکلی با بیان اینکه در این خصوص به بانوان شرکت کننده در این دوره ها کمک خواهیم کرد به این درک برسند که دنیا می تواند جای قشنگ تری برای بانوان باشد، افزود: چرا که اگر یک زن حالش خوب شود، یک دنیا حالش خوب است. اگر اساس زندگی مشترک خوب چیده شود قطعا زوجین در زندگی خوشبخت خواهند بود، یک بانوی باشکوه باید جسارت تمرین کردن مطالبی که در این دوره ها می آموزد را داشته باشد، زیرا با تکرار و تمرین بیشتر، قطعا موفق تر از قبل خواهد بود.

وی ادامه داد: اکر بانوان به شیرینی موفقیت های پیش روی خود فکر کنند قطعا جهت رسیدن به آن موفقیت تلاش می کنند، افرادی نیز وجود دارند که در راه رسیدن به اهداف هر فرد سنگ اندازی و تلاش می کنند در وجود فرد تنش ایجاد کنند، باید این اشخاص را تشخیص داد و از آن ها دوری کرد.

برگزار کننده این سمینار هدف از تشکیل این دوره ها را توانمندی سازی هسته و بنیان خانواده و بانوان دانست و اظهار داشت: با توجه به تجربه ای که با برگزاری سایر سمینارها وکارگاه های آموزشی داشتم به این نتیجه رسیدم که یک بانو اول باید حال دلش خوب باشد تا بتواند نقش های دیگرش در زندگی از جمله مادر بودن، همسر بودن و.....را به خوبی ایفا کند؛ به همین دلیل با همراهی و هم فکری  خانم توکلی تصمیم گرفتیم یک گروه اجتماعی مختص بانوان داشته باشیم و به همین دلیل شروع به برگزاری این دوره های آموزشی کردیم.

محجوبه صداقت افزود: ما با شعار وقتی یک زن حالش خوب است، یک نسل حالش خوب است گروه  بانوان با شکوه را ایجاد کردیم؛ در تلاشیم بانوان باشکوه الماس های درخشان وجودشان را به آغوش بکشند ومعجزه گر زندگی خود باشند؛ خدای مهربان را شاکرم که هرجلسه نسبت به جلسه ی قبل میزبان بانوان شرکت کننده بیشتری در این دوره ها هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر