شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۶۱۵
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۱

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود همه مردم در طرح ارزشمند و ملی «جهاد همبستگی» و «هرخانه، یک مسجد» که از سوی فرمانده سازمان بسیج مطرح شده است، حمایت و کمک کنند.
به گزارش فکرشهر از فارس، محمدباقر سعادت   اظهار داشت: طرح همبستگی ملی در بازسازی مناطق سیل‌زده  کار بسیار به جا و شایسته‌ای است و همه ما مردم موظف و مکلف هستیم در حوادثی که رخ می‌دهد یکدیگر را یاری دهیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی  با تقدیر از بیان طرح «جهاد همبستگی» و «هرخانه، یک مسجد» از سوی فرمانده سازمان بسیج افزود: انتظار می‌رود همه مردم در این حرکت بسیار ارزشمند و ملی حمایت و کمک کنند.

وی ادامه داد: ما در کنار هم‌وطنان‌مان در خوزستان ،ایلام ،گلستان ، مازندارن و سایر نقاطی که دچار سیل شده‌اند هستیم و نسبت به همدیگر متعهد هستیم. اعلام چنین طرحی موجب می‌شود تا کسانی که عرق ملی دارند به صحنه بیایند و  بدون اینکه مجلس الزامی کند،  قطعا بانک‌ها هم حتما آن چه در توان دارند کمک می‌کنند.

وی با حمایت از پویش «هرخانه، یک مسجد» و اعلام اینکه نمایندگان هم اقداماتی برای مناطق سیل زده انجام داده‌اند، افزود: امیدوارم با عنایتی که همیشه ملت عزیز ایران اسلامی در همه حوادث داشتند و همواره در صحنه بودند در این قضیه هم عنایت خود به برادران و خواهران سیل‌زده نشان دهند و هر مسجد بتواند بستری فراهم نماید که خانه‌ای برای سیل‌زدگان بنا شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر