شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۶۱۷
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۶

فکرشهر:  بخشدار ویژه خارگ از رونق تولید در این جزیره خبر داد و گفت: اعتبارات جزیره خارگ با نگاه مثبت مدیران ارشد استان تخصیص خوبی یافته است

به گزارش فکرشهر از مهر، محمود رضایی صبح چهارشنبه در نشست شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: مردم شریف و مسئولان جزیره خارگ در کمک به سیل زدگان استان خوزستان نقش آفرینی کردند.

وی افزود: در ابتدای سال ٩٨ شاهد حادثه دردناک سیل در برخی از نقاط ایران اسلامی بودیم که باعث ایجاد خسارات فراوانی شد، ولی مردم با حضور پرشور خود در کنار مسئولین باعث ایجاد روحیه و کمک به هموطنان خود شدن که امروز ثمره این کمک در مناطق سیل زده شاهد هستیم.

بخشدار ویژه خارگ با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور دریایی در جزیره خارگ خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت نیاز جامعه امروز است. جزیره خارگ به عنوان یکی از مناطق عملیاتی در ٨ سال دفاع مقدس به تعداد روزهای جنگ بمباران شد و به همین تعداد روز مقاومت کرد، مقاومت خارگی و خارگی ها باید به صورت مستند در کتب درسی روایت شود.

وی تاکید کرد: امسال شاهد حضور پرشور جوانان از تمامی نقاط کشور در جزیره خارگ بودیم که جا دارد تشکر ویژه ای از دست اندرکاران این کار جهادی باشیم.

رضایی گفت: امسال شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیر ساختی در حوزه‌های درمانی و فرهنگی در جزیره خارگ خواهیم بود و با برنامه ریزی مدون صورت گرفته امسال از یک پروژه لجستیکی در جزیره خارگ بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: شناخت مسائل و مشکلات اصلی مردم در حوزه مختلف برای تعریف پروژه‌های کلان و زیر ساخت مد نظر قرار داده‌ایم و انشاالله امسال در حوزه‌های پروژه رفاهی هم کلنگ زنی خواهیم داشت. خوشبختانه امسال اعتبارات جزیره خارگ با نگاه مثبت مدیران ارشد استان تخصیص خوبی یافته است.

نماینده عالی در بخش ویژه خارگ تصریح کرد: در سال رونق تولید، شرکت پتروشیمی و نفت فلات قاره خارگ برنامه ریزی بسیار خوبی داشته‌اند و امیدوار هستیم در این سال شاهد رونق تولید در بخش‌های مختلف تولید باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر