جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۶۸۸
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۶

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ با اشاره به امنیت پایدار در جزیره خارگ گفت: این جزیره یکی از امن‌ترین پایانه‌های نفتی جهان را دارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمود رضایی ظهر شنبه در جمع مسئولان خارگ ضمن قدردانی از تلاش‌های مخلصانه و دلسوزانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در ایران اسلامی، اظهار داشت: جزیره خارگ یکی از مراکز حساس و راهبردی ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه خارگ اهمیت بسیار بالایی در منطقه دارد، اضافه کرد: صدور بیش از ۹۰ درصد صادرات نفت کشور از این جزیره خود گواه محکمی بر حیاتی بودن این جزیره دارد.

بخشدار ویژه خارگ افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در جزیره خارگ با همت، ایمان، تعهد، تخصص، دلسوز و انقلابی خدمات بزرگی برای انقلاب انجام داده‌اند. این مجموعه برآمده از انقلاب اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: دقت، حساسیت در قبال نفوذ دشمن یکی از مهمترین شاخص‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) است و الحمدالله امروز جزیره خارگ یکی از امن‌ترین پایانه‌های نفتی در جهان به شمار می‌رود.

رضایی گفت: از اصول بدیهی و پذیرفته شده در بین ملت‌ها و دولت‌ها، تاکید و توجه به نقش و اهمیت مقوله امنیت در توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای است و بین این دو، تعامل و ارتباط تنگاتنگ، پیچیده و دوسویه‌ای برقرار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر